زائران بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) میهمان سفره‌های افطاری
کد خبر: 3813757
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

زائران بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) میهمان سفره‌های افطاری

کانون خبرنگاران نبأ ــ از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 11 هزار نفر از زائران و مجاوران روزه‌دار بارگاه ملکوتی امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه شاندیز، میهمان سفره‌های افطاری ساده در جوار این بقعه متبرکه در طرح ضیافت الهی شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ماه مبارک رمضان، هر شب زائران و مجاوران روزه‌دار بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) میهمان سفره‌های افطاری ساده در طرح ضیافت الهی در جوار این بقعه متبرکه هستند‌.
در این طرح، هر شب بیش از 900  روزه‌دار از زائران و مجاوران بر سر سفره افطاری بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) میهمان می‌شوند، که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 11 هزار نفر از روزه‌داران در جوار این بقعه متبرکه با افطاری ساده اطعام شدند.
سفره‌های افطاری ساده از ابتدای ماه ضیافت الهی هر شب تا آخر ماه مبارک رمضان در این بقعه متبرکه با خدمات‌رسانی بیش از 50 خادم افتخاری آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) و از محل نذورات مردمی و کمک‌های خیرین برپاست.
همچنین با برپایی ایستگاه صلواتی در صحن کوثر حرم مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) هر شب در طول ماه مبارک رمضان با حضور خادمان افتخاری از میهمانان این بارگاه مطهر پذیرایی می‌شود.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۰
0
0
سلام بر شما و التماس دعا
captcha