مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب برگزار می‌شود
کد خبر: 3813760
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
با حضور بیت گرامی حضرت امام(ره)؛

مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب برگزار می‌شود

گروه سیاسی ــ براساس اعلام آستان مقدس حضرت امام(ره)، برنامه‌های شب‌های قدر حرم مطهر حضرت امام(ره) از ساعت 22:30 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای برنامه‌های حرم مطهر امام خمینی(ره) را برای شب‌های قدر اعلام کرد که به شرح ذیل است:

مرقد منور امام خمینی(ره) همه ساله میعادگاه بزرگ مؤمنان و موحدان در برگزاری مراسم عارفانه شب‌های قدر و احیایی آمیخته با عشق و ارادت به پیشگاه مقدس حضرت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی(ع)است که هزاران شهید والامقام آرمیده در بهشت زهرا(س) این حضور توأم با معرفت و درک بالای سیاسی و معنوی مردم عزیز را نظاره می‌کنند.

اینک در آستانه فرارسیدن سی‌امین سالگرد بزرگداشت امام عظیم الشأن برنامه‌های لیالی قدر حرم رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به اطلاع همگان می‌رساند.

1- مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، 3 خرداد از ساعت 22:30 با تلاوت آیات نورانی قرآن شروع می‌شود و در ادامه با قرائت دعای جوشن کبیر و عزاداری از سوی مداحان عزیز و سپس مراسم احیاء از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم هاشمیان برگزار می‌شود.

2- مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، 5 خرداد از ساعت 22:30 با تلاوت قرآن کریم آغاز می‌شود و سپس با قرائت دعای جوشن کبیر و عزاداری و سخنرانی و مراسم احیاء از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری ادامه می‌یابد.

3- مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، 7 خرداد از ساعت 22:30 با تلاوت قرآن کریم و دعای جوشن کبیر شروع می‌شود و آن را آقای منصوری از اصفهان برگزار می‌کند.

ضمناً شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و همچنین مترو تهران در خدمت زائران عزیز برای حضور در حرم امام(ره) و بازگشت آنان هستند.

آستان مقدس امام خمینی(ره)

انتهای پیام

captcha