برگزاری دوره تربیت مربی عفاف‌گرایی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3813785
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

برگزاری دوره تربیت مربی عفاف‌گرایی در خراسان‌شمالی

گروه معارف ــ رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی خراسان‌شمالی گفت: در راستای تبیین گام دوم انقلاب، نخستین دوره تربیت مربی عفاف‌گرایی با هدف ارتقای سطح معنویت در فضای عمومی جامعه برگزار شد.

برگزاری دوره تربیت مربی عفاف گرایی در خراسان‌شمالی

رضا رشیدی، رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: طبق بیانیه گام دوم انقلاب، یکی از برکات بسیار مهم نظام اسلامی، افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه است و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در این راستا توانسته‌اند اقدامات خوبی انجام دهند.
وی ادامه داد: با توجه به توطئه‌ها و هجمه‌های بسیار سنگین دشمنان برای از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دینی، باید افرادی به‌ عنوان مربی، آموزش ببینند و به مدارس و مکان‌های عمومی اعزام شوند تا جوانان و خانواده‌ها را نسبت به آسیب‌های بی‌حجابی و بی‌حیایی مطلع کنند.
رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی خراسان‌شمالی افزود: در این طرح مربیان با گذراندن دوره‌های مختلف با موضوع‌های همانند جامعه‌شناسی، روانشناسی، علوم پزشکی برای حضور در مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات آماده می‌شوند تا بتوانند مخاطبان خود را با آگاهی کامل به سمت عفاف و حجاب هدایت کنند.
وی بیان کرد: دوره‌های آموزشی تربیت مربی عفاف گرایی، ویژه طلاب حوزه‌های علمیه، فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌ها در حال برگزاری است.
انتهای پیام

captcha