پیش‌بینی جذب ۱۴۰۰ حامی در ماه رمضان برای ایتام خراسان‌شمالی
کد خبر: 3813807
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

پیش‌بینی جذب ۱۴۰۰ حامی در ماه رمضان برای ایتام خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: این نهاد در تلاش است با استفاده از ظرفیت معنوی این ماه تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین را افزایش دهد به ‌طوری ‌که پیش‌بینی ‌شده است در این ماه یک هزار و ۴۰۰ حامی جدید جذب شود.

پیش بینی جذب 1400 حامی در ماه رمضان برای ایتام خراسان‌شمالی

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام هم‌زمان با ولادت کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی(ع) از روز گذشته، پانزدهم ماه رمضان در استان آغاز شده و این هفته معنوی تا بیست و یکم سالروز شهادت حضرت علی(ع) ادامه دارد که امیدواریم با میزان مشارکت مردم در طرح اطعام نیازمندان رشد قابل‌ توجهی داشته باشد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان با هدف ترویج فرهنگ سنت حسنه الهی و کمک به رفع مشکلات نیازمندان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نهاد در تلاش است با استفاده از ظرفیت معنوی این ماه تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین را افزایش دهد به ‌طوری ‌که پیش‌بینی ‌شده در این ماه یک هزار و ۴۰۰ حامی جدید جذب شود.
الهی‌راد با ذکر اینکه ثبت‌نام از حامیان در دفاتر و پایگاه‌های این نهاد مستقر در مراسم‌ مختلف شب قدر انجام می‌شود، گفت: نیکوکاران می‌توانند با پیوستن به پویش من یک حامی‌ام و ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۰۶۲۷ در این کار خیر مشارکت کنند.
وی افزود: در حال حاضر سه هزار و ۱۸۸ نفر از یتیمان تحت حمایت این نهاد در قالب اجرای طرح اکرام ایتام از حمایت‌های مالی خیران برخوردار هستند.
وی با اشاره به اینکه طرح محسنین نیز در راستای جذب خیران و برای بهبود زندگی فرزندان دارای سرپرست نیازمند، ناتوان، سالمند و ازکارافتاده اجرایی می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر در قالب اجرای طرح محسنین، سه هزار و ۹۹ نفر از این فرزندان تحت حمایت مالی خیران قرارگرفته‌اند.
الهی‌راد با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۴۱۹ خیر هم استانی و کشوری ماهانه به‌حساب فرزندان یتیم و فرزندان دارای سرپرست ناتوان استان کمک‌های مالی واریز می‌کنند، بیان کرد: طی سال گذشته این خیران حدود ۲۰ میلیارد تومان به‌حساب این مددجویان کمک مالی واریز کردند.
انتهای پیام

captcha