ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای سیل‌زدگان لرستانی در سامانه جامع توزیع کالا
کد خبر: 3813830
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای سیل‌زدگان لرستانی در سامانه جامع توزیع کالا

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته برآورد و تعیین خسارت سیل در لرستان با بیان این‌که اطلاعات شناسنامه‌ای اشخاصی که سیل‌زده هستند، در این سامانه جامع توزیع کالا ثبت شده است، افزود: هر کالایی که وارد استان می‌شود، انبار می‌کنیم تا بر اساس اطلاعات شناسنامه‌ای به سیل‌زدگان بدهیم.

سبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد موحدپور، رئیس کمیته برآورد و تعیین خسارت سیل در لرستان امروز، یکم خرداد در جمع خبرنگاران با بیان این‌که فرآیند توزیع در مناطق سیل‌زده عادلانه می‌شود، گفت: سامانه جامع توزیع کالا برای مناطق سیل‌زده استان طراحی شده است.
وی با بیان این‌که اطلاعات شناسنامه‌ای اشخاصی که سیل‌زده هستند، در این سامانه ثبت شده است، افزود: هر کالایی که وارد استان می‌شود، انبار می‌کنیم تا زمانی‌که سامانه راه‌اندازی شد بر اساس اطلاعات شناسنامه‌ای به سیل‌زدگان کالاهای اساسی و لوازم‌خانگی بدهیم.
رئیس کمیته برآورد و تعیین خسارت سیل در لرستان با بیان این‌که تاکنون 370 پک کامل کالاهای اساسی بین مردم سیل‌زده توزیع شده است، اضافه کرد: بر این اساس افرادی‌که سیل‌زده واقعی هستند، صاحب اقلام خانگی می‌شوند و نابسامانی در توزیع لوازم‌خانگی پیش نمی‌آید.

انتهای پیام

captcha