برگزاری ۲۰ ویژه‌برنامه سوم خرداد در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3813863
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

برگزاری ۲۰ ویژه‌برنامه سوم خرداد در سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در سالروز فتح خرمشهر، ۲۰ عنوان برنامه با شعار محوری «ما پیروزیم» به مدت چهار روز در سطح شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان‌وبلوچستان، امروز، یکم خردادماه در نشست خبری به‌مناسبت بزرگداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع اصحاب رسانه، گفت: امروز اگر از حماسه سوم خرداد صحبت می‌کنیم، با افتخار می‌توانیم بگوییم آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: بی‌شک در سوم خرداد هماهنگی و همدلی قوای نظامی جمهوری اسلامی به رخ دشمنان کشیده شد و دشمنان بعد از آزادسازی خرمشهر به این نتیجه رسیدند که نبرد با جمهوری اسلامی ایران کار آسانی نیست.
وی اظهار کرد: در واقع عملیات بیت‌المقدس تسهیل‌کننده سایر عملیات‌های دوران دفاع مقدس و آغازی برای شکست‌های سنگین دشمن بود؛ بزرگترین ضربه به دشمن در این عملیات زده شد و ۱۹ هزار نفر از نیروهای دشمن در این عملیات اسیر شدند.
گشتاسبی بیان کرد: در عملیات بیت‌المقدس که حاصل تفکر انقلابی و روحیه خودباوری رزمندگان اسلام بود، هیمنه صدام و همه کشورهای پشتیبان آن که برای تصرف ایران اسلامی رؤیاپردازی کرده بودند، شکسته شد.
وی افزود: امروز ما برای غلبه بر دشمنان انقلاب و تحقق آرمان‌های انقلابی، باز به همان روحیه شکست‌ناپذیر نیاز داریم. امروز نیز باید در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی، شعار «ما می‌توانیم» را عملی کنیم.
فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: در سالروز فتح خرمشهر، 20 عنوان برنامه با شعار محوری «ما پیروزیم» به مدت چهار روز در سطح شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha