اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در خوشاب
کد خبر: 3813955
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در خوشاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب با تشریح برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه مقابله با تهدیدات دشمنان و از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ محمود حامد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب در جلسه برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت سی‌و‌هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با تشریح برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر، سالروز مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه مقابله با تهدیدات دشمنان و از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان از روز پنجشنبه، دوم خردادماه با برگزاری نشست بصیرتی با موضوع دفاع مقدس و سخنرانی امام جمعه خوشاب آغاز می‌شود، گفت: تجلیل از رزمندگان بیت‌المقدس در مسجد ابوالفضل(ع) سلطان‌آباد از دیگر برنامه‌های این روز است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب با اشاره به شرکت بسیجیان در نماز جمعه سلطان‌آباد در روز سوم خردادماه، افزود: فضاسازی و پخش سرودهای انقلابی در پایگاه‌های بسیج، برگزاری نشست بصیرتی در شهر مشکان، برگزاری محفل شبی با خاطرات دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان روستای شم‌آباد از دیگر برنامه‌ها است.
وی با اشاره به عطرافشانی گلزار شهدا روز پنج‌شنبه، دوم خرداد، ساعت 8:30 در سلطان‌آباد، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس از دوم تا چهارم خردادماه و برگزاری همایش بزرگ یادگاران سرفراز با حضور تمامی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان خوشاب در شامگاه پنجشنبه، نهم خردادماه در محل مسجد گلشن سلطان‌آباد از برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان است.
حسن ابارشی، فرماندار خوشاب نیز در این جلسه با بیان اینکه سوم خرداد، نشانه مقاومت و اوج وحدت ملت بزرگ و شهیدپرور ایران در مقابل هجوم استکبار جهانی است، گفت: سالروز آزادی خرمشهر را باید به‌عنوان عاملی مهم در جهت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه دانست.
وی با اشاره به اینکه باید به مقاومت، جهاد، ولایت‌مداری و دفاع به‌عنوان یک نگاه راهبردی در برابر هرگونه تهدید دشمن توجه ویژه شود، افزود: اجرای برنامه‌های این روز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تأکید بر شعار ما می‌توانیم و ما پیروز هستیم، باشد.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha