رونمایی از سه محصول فرهنگی
کد خبر: 3813995
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
در نشست «فلسطین، گرانیگاه ظهور و فرهنگ مهدویت» انجام شد؛

رونمایی از سه محصول فرهنگی

گروه سیاسی ــ غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین واقع در نمایشگاه قرآن در اولین روز خردادماه شاهد برگزاری نشست «فلسطین، گرانیگاه ظهور و فرهنگ مهدویت» و رونمایی از سه محصول فرهنگی کودک و نوجوان بود.

سه محصول فرهنگی در نشست «فلسطین، گرانیگاه ظهور و فرهنگ مهدویت» رونمایی شدبه گزارش ایکنا؛ نشست «فلسطین گرانیگاه، ظهور و فرهنگ مهدویت» بعدازظهر چهارشنبه اول خردادماه در غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.

در این نشست حسین ریوران، رئیس کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین، به سخنرانی پرداختند.

در ابتدا ریوران با اشاره به مشخص بودن حق مردم فلسطین بر جهانیان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامی این رژیم مجعول به این نتیجه رسیده‌اند که سرزمین فلسطین متعلق به مردم آن سرزمین است، اما به‌ خاطر تخاصم و دشمنی که با مسلمانان دارند، از موضع خود کوتاه نمی‌آیند و مانع رسیدن مردم فلسطین به حقشان می‌شوند.

سه محصول فرهنگی در نشست «فلسطین، گرانیگاه ظهور و فرهنگ مهدویت» رونمایی شد

همچنین، ابوشریف به سخنرانی درباره آینده فلسطین پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به دلیل یقین قلبی و ایمانی که به آیات قرآن داشتند، این باور را نهادینه کردند که فلسطین را خدا آزاد خواهد کرد و ما هم این راه را ادامه خواهیم داد و یقین داریم که فلسطین به زودی آزاد خواهد شد.

در انتهای این نشست از سه محصول فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان رونمایی شد. این سه محصول عبارت‌اند از: بازی فکری تسخیر گنبد آهنین، خانه آموزشی بارانا (بسته‌ای با رویکرد آموزش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی) و عروسک‌های مقاومت که به عنوان نماد شهدای ایران، لبنان و فلسطین در معرض دید مخاطبان این غرفه قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha