روزهای پایانی نمایشگاه علوم قرآنی یزد/اجرای برنامه‌های جنبی متعدد
کد خبر: 3814059
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

روزهای پایانی نمایشگاه علوم قرآنی یزد/اجرای برنامه‌های جنبی متعدد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به روزهای پایانی نمایشگاه علوم قرآنی شهر یزد از اجرای برنامه‌های جنبی در حاشیه آن خبر داد.

روزهای پایانی نمایشگاه قرآن یزد/اجرای برنامه‌های ویژه در حاشیه نمایشگاهحسین دشتی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اینکه یک شب تا پایان فعالیت نمایشگاه علوم قرآنی شهر یزد که در محل حسینیه صاحب الزمان در حال برگزاریست باقی مانده اظهار کرد: در مدت برپایی نمایشگاه برنامه‌های جنبی مختلف برگزار شد.
وی با اشاره به اجرای دو برنامه اصلی افزود: گردهم‌آیی رمضانی «حافظان و قاریان دارالعباده» با تلاوت معتز آقایی و محمدحسین سعیدیان اساتید و داوران بین‌المللی قرآن از جمله این برنامه‌هاست که با استقبال خوب جامعه قرآنی و اقشار مختلف همراه بود.
وی برگزاری شب شعر سفره نان و ریحان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و ادامه داد: در ابتدا قرار بود این نشست با حضور یکی از شاعران غیر یزدی برگزار شود ولی در نهایت با هدف اینکه برنامه‌ای با جنبه آموزشی، تشویقی و ترغیبی برای شاعران یزدی باشد و شاعران یزدی بتوانند توان و استعداد خود را بروز و ظهور دهند 15 شاعر به قرائت شعر پرداختند و خوشبختانه استقبال خوبی از طرف مردم صورت گرفت.
دشتی برنامه نقالی قرآنی با محوریت سوره دهر توسط موسسه حکمت مطهر، جنگ قرآنی کودک با حضور حجت‌الاسلام فردی نژاد، نشست آموزشی تخصصی با موضوع «تحلیل و بررسی روش آموزش قرآن در مکتب خانه‌های سنتی» با بیان استاد سیدحسین میرتقی، صاحب نظر و تألیف در حوزه آموزش روخوانی و تجوید قرآن کریم را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.
مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه این نمایشگاه فردا شب، 2 خردادماه به کار خود پایان می‌دهد از عموم مردم برای شرکت در نمایشگاه که در محل حسینیه صاحب الزمان محمودآباد، انتهای خیابان انقلاب در حال برگزاریست، دعوت کرد.

انتهای پیام

captcha