طرح «بفرمایید قرآن» در ۵ کانون عشایری استان برگزار می‌شود
کد خبر: 3814171
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

طرح «بفرمایید قرآن» در ۵ کانون عشایری استان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان غربی از برگزاری طرح بزرگ «بفرمایید قرآن» در ۵ کانون عشایری استان خبر داد و گفت: برگزاری جلسات تفسیر قرآن در ۱۱۴ کانون نیز از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در ماه مبارک رمضان به‌شمار می‌رود.

طرح «بفرمایید قرآن» در ۵ کانون عشایری استان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به قرائت روزانه یک جزء قرآن در بیش از ۳۰۰ کانون استان، اظهار کرد: طرح بزرگ بفرمایید قرآن نیز در ۵ کانون عشایری استان در این ماه اجرا خواهد شد که هدف از اجرای این طرح نیز ترویج معارف قرآنی است.
وی خاطرنشان کرد: جلسات تفسیر قرآن در ۱۱۴ کانون، قرائت روزانه یک خطبه یا حکمت منتخب از نهج‌البلاغه توسط مربی یا مسئول خواهر همراه با تفسیر سه دقیقه‌ای در ۳۰ کانون منتخب، قرائت فرازی از دعاهای صحیفه سجادیه به همراه تفسیر در ۳۰ کانون، تشکیل کلاس‌های احکام روزه، ویژه بانوان و فطریه نیز بصورت بروشور و بیان تشریحی در بیش از ۴۰۰ کانون از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در ایام ماه مبارک رمضان به‌شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیگی به برگزاری طرح شنبه‌ها با کتاب نیز اشاره کرد و یادآور شد: طی این طرح یک کتاب به کانون‌های مساجد استان معرفی شده و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌شود که ۱۱ کانون برای اجرای این طرح انتخاب شده‌اند. 
وی با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد استان همزمان با ۱۴ خرداد ماه به‌مناسبت رحلت و بزرگداشت امام خمینی(ره) یادآور شد: برگزاری مراسماتی با عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی و تبیین شاخص‌های مهم گام دوم انقلاب در بیانات مقام معظم رهبری از جمله مراسمات این روز محسوب می‌شود.
انتهای پیام

captcha