تنها خبری که پس از چند روز بیهوشی شنیدم آزادسازی خرمشهر بود
کد خبر: 3814254
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
جانباز ۷۰ درصد همدانی در گفت‌وگو با ایکنا:

تنها خبری که پس از چند روز بیهوشی شنیدم آزادسازی خرمشهر بود

گروه اجتماعی ــ جانباز ۷۰ درصد همدانی و عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: در عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد از ناحیه کمر تیر خورده و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدم، تنها به خاطر دارم در بیمارستان لحظه‌ای چشمانم را باز کردم و شنیدم که می‌گویند «خرمشهر آزاد شد» و دوباره از هوش رفتم.

تنها خبری که پس از چند روز بیهوشی شنیدم آزادسازی خرمشهر بودمحمود آبادی، جانباز 70 درصد همدانی و عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا، امروز، 3 خردادماه با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در نمایشگاه همدان، اظهار کرد: متولد سال 1336 هستم، در 23 سالگی پس از گذراندن دوره کارشناسی برای اولین بار به جبهه رفتم و در سن 25 سالگی جانباز شدم.
وی افزود: اوایل جنگ، در تاریخ 1 آذر سال 1359 به جنگ رفته و در عملیات فتح‌المبین، بیت‌المقدس و ثامن‌الائمه(ع) شرکت کردم. تیپ جنگی ما با تیپ محمد رسول‌الله(ص) ادغام شد.
وی با اشاره به اینکه در تاریخ 3 خرداد 1361 از ناحیه مهره 5، قطع نخاع و به درجه جانبازی نائل شده است، بیان کرد: هنگامی که شلمچه و پل اتصال اروندرود به بصره توسط دشمن اشغال شد به ما مأموریت حضور در این عملیات داده شد در صورتیکه دشمن روی پل، تعداد زیادی از افراد را به شهادت می‎رساند.
محمودآبادی در ادامه خاطرنشان کرد: در همان هنگام از ناحیه کمر تیر خورده و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدم ، تنها به خاطر دارم در بیمارستان لحظه‌ای چشمانم را باز کردم و شنیدم که می‌گویند «خرمشهر آزاد شد» و دوباره از هوش رفتم.
این جانباز دفاع مقدس گفت: پس از اهواز به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) تهران منتقل شده و 1 سال نیز در آسایشگاه بستری بودم. در سال 1372 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه علم و صنعت و سپس در سال 1391 در مقطع دکتری در رشته ریاضی از دانشگاه بوعلی سینا فارغ‌التحصیل شدم.
یادآور می‌شود، خاطرات جنگی‌ این جانباز 70 درصد همدانی در کتاب «درد شیرین» به نگارش درآمده است.
انتهای پیام

captcha