ساخت تعدادی مدرسه، خانه عالم و مسجد در راور
کد خبر: 3814310
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
جعفری:

ساخت تعدادی مدرسه، خانه عالم و مسجد در راور

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه ساخت تعدادی مدرسه، خانه عالم و مسجد در شهرستان راور در حال انجام است، افزود: تا مهرماه امسال در شهرستان راور سه مدرسه آماده افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، سعید جعفری، مدیرعامل بنیاد برکت شامگاه جمعه، 3 خرداد در دیدار با حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، با بیان اینکه در شهرستان راور برنامه سه ساله اقتصاد مقاومتی داریم، گفت: از سال گذشته اجرای طرح‌های ما در این شهرستان آغاز شده و تاکنون 900 طرح در راور اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه برنامه ما بیش از هزار و 200 طرح بود که بعضی از آن‌ها به دلیل مشکلات بانکی اجرایی نشده است، افزود: 250 طرح نیز در بانک‌ها مانده که تا خردادماه به اتمام می‌رسد.
مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه امسال 300 طرح بنیاد برکت در این منطقه اجرایی می‌شود، بیان کرد: طرح‌های ما خرد و اشتغالزایی متوسط است و با فرمانداری راور در این رابطه همکاری داریم.
وی با اشاره به اینکه ساخت تعدادی مدرسه، خانه عالم و مسجد در شهرستان راور در حال انجام است، افزود: تا مهرماه امسال در شهرستان راور سه مدرسه آماده افتتاح می‌شود.
جعفری با بیان اینکه در بحث ساخت مسکن برای نیازمندان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری داریم، تصریح کرد: احداث حدود 200 مسکن در این منطقه آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه رضایت نسبی خوبی از سوی مسئولان و مردم از تعهدات ما در راور وجود دارد، گفت: مردم در شهرستان راور قدرت خطرپذیری ندارند و باید با آموزش‌های لازم مردم را پای کار آورد و آن‌ها را توانمند کرد.
مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه طرح آسمان در 18 روستای شهرستان راور در حال اجرا است، افزود: در این طرح گروه‌های 15 تا 18 نفره تشکیل و صندوق خرد ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در طرح آسمان از سوی بنیاد برکت تسهیلاتی به افراد برای اشتغالزایی داده می‌شود، تأکید کرد: صددرصد تعهدات بنیاد برکت در شهرستان راور تا پایان سال جاری انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha