مراسم تشییع پیکر خادم محافل قرآن محسن مظاهری برگزار شد
کد خبر: 3814349
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

مراسم تشییع پیکر خادم محافل قرآن محسن مظاهری برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم تشییع پیکر خادم بااخلاص محافل قرآنی محسن مظاهری از مسجد الرضا(ع) خیابان سهروردی با حضور دوستان، شاگردان و جمعی از پیشکسوتان قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مراسم تشییع پیکر خادم بااخلاص محافل قرآنی محسن مظاهری صبح جمعه، سوم خردادماه از مسجد الرضا(ع) خیابان سهروردی با حضور قاریان برجسته و اساتید پیشکسوت به سمت قطعه 300 بهشت زهرا(س) انجام شد.
در این مراسم که با حضور احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشور و جمعی از اساتید همراه بود، مشتاقان و بستگان این معلم قرآن برای آخرین بار با زنده‌یاد مظاهری وداع کرده و برای آمرزش روحش طلب مغفرت کردند.
حسن بیادی از فعالان قرآنی، درباره استاد مولایی گفت: ایشان از جوانی پای رحل قرآنی بود و راه نجات را راه اهل بیت و قرآن می‌دانست و امروز شخصیت بزرگی را از دست دادیم و غم بزرگی برای جامعه قرآنی است.
در ادامه احمد مرادی از معلمان پیشکسوت قرآنی خاطرنشان کرد: در زمان حیات استاد مولایی، جناب مظاهری از فعال‌ترین افراد جلسه ایشان بودند و بعد ار فوت استاد مولایی نیز مسیر و راه این استاد بزرگ را ادامه دادند و با تربیت شاگردهای فراوان از خود شجره صالحه خوبی را بر جای گذاشتند.

تشییع
در پایان ابراهیم آهور، معلم برجسته اختلاف قرائات قرآن در تکریم شخصیت محسن مظاهری بیان کرد: این استاد قرآن، عمر با برکت خود را صرف تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی کردند.
به خاطر دارم هر جلسه‌ای که می‌رفتم استاد مظاهری در صدر آن جلسه بودند و جوانان قرآنی را به ادامه دادن راه قرآن تشویق می‌کردند.
بعد از اقامه نماز میت و قرائت زیارت عاشورا، پیکر این معلم پیشکسوت قرآن کریم با همراهی اقوام و علاقه‌مندانش به بهشت زهرا(ع) منتقل شد تا برای همیشه در جایگاه ابدی خود آرام گیرد.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید.

انتهای پیام

captcha