ملاقات مردمی امام جمعه اهواز و مطالبه‌گری حقوق مردم
کد خبر: 3814439
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

ملاقات مردمی امام جمعه اهواز و مطالبه‌گری حقوق مردم

گروه سیاست و اقتصاد ـ ملاقات مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسو‌ی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز بعد از اقامه نماز جمعه روز گذشته 3 خردادماه در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

ملاقات عمومی

به گزارش ایکنا از خوزستان، روز گذشته 3 خردادماه ملاقات مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز پس از نماز جمعه با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

حضور تعدادی از مسئولان استان به دعوت امام جمعه اهواز و بیان رودرروی مشکلات مردم بدون واسطه با مسئولان حرکتی است که در حاشیه آیین سیاسی ـ عبادی نماز جمعه آغاز شده و مقرر شده که ادامه یابد.

این مراسم در حالی برپا شد که پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در خوزستان بر مطالبه‌گری حقوق مردم از مسئولان تأکید داشت.

اثر نمازجمعه اطلاع‌رسانی مسئولان به مردم است، بهترین فضایی که مسئولان می‌توانند مسائل روز شهر و استان را با مردم در میان بگذارند تریبون نمازجمعه است چراکه پیش از خطبه‌های بنا به مناسبت‌های تقویم جمهوری اسلامی ایران، مسئولان در نمازجمعه حاضر می‌شوند و به معرفی دستاوردها و عملکرد دستگاه‌های متبوعشان می‌پردازند. همچنین بیان معضلات و مسائل جامعه از دیگر ویژگی‌های نماز جمعه است که از سوی امام جمعه مطرح می‌شود.

حال با آغاز حرکت ملاقات عمومی مردم با مسئولان در نماز جمعه که مهمترین رویکرد آن حفظ وحدت و برطرف کردن مشکلات مسلمین از یکدیگر است، فضایی برای ملاقات رودرروی مردم و مسئولان فراهم شده که با تداوم این حرکت می‌توان امیدوار بود، فاصله ایجاد شده میان برخی مسئولان با مردم از بین برود و از نزدیک مشکلات مردم دیده شود و در برطرف کردن آن تلاش‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام 

captcha