کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیران البرزی به نیازمندان
کد خبر: 3814475
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیران البرزی به نیازمندان

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) البرز گفت: خیران این استان در ۱۲ جشن گلریزان کمیته امداد ۳۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

کمک 30 میلیارد ریالی خیرین البرزی به نیازمندان

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه خیران البرز در 12 جشن گلریزان کمیته امداد 30 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند، اظهار کرد: در این جشن‌ها که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد دو هزار نیکوکار شرکت داشتند.
وی گفت: دعوت از خیران، حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، معتمدان محلی و مسئولان ارشد شهرستان‌ها ازجمله اقدامات این نهاد در برگزاری آئین گلریزان است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با بیان اینکه امسال با کمک خیران تمام ایتام فاقد مسکن این نهاد در البرز خانه‌دار می‌شوند، گفت: کمک بلاعوض کمیته امداد برای تأمین مسکن و جهیزیه خانوارهای ایتام به‌ تنهایی پاسخگوی رفع نیاز آن‌ها نیست و خیران در این زمینه باید به این نهاد کمک کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: بر اساس راهبرد جدید کمیته امداد البرز، کمک‌های عام این نهاد در موضوعات مختلف حمایتی به همه مددجویان ارائه می‌شود و کمک‌های خاص و ویژه خیران با تعیین اولویت و سطح بندی نیاز خانوارهای مددجو هزینه می‌شود.
انتهای پیام

captcha