طرح نذر خون تا آخر ماه رمضان ادامه دارد
کد خبر: 3814522
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

طرح نذر خون تا آخر ماه رمضان ادامه دارد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل انتقال خون البرز با اشاره به اینکه طرح نذر خون تا آخر ماه رمضان ادامه دارد، گفت: شهروندان اهدای خون را به شب‌های قدر محدود نکنند.

طرح نذر خون تا آخر ماه رمضان ادامه دارد

محمدرضا مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در شب‌های قدر سه پایگاه مرکزی، میدان توحید و مرکز جامعه مهربانو میزبان اهداکنندگان خون البرزی است.
وی با اشاره به ساعات کاری این مراکز ادامه داد: این مراکز از ساعت پنج عصر تا دو بامداد برای دریافت خون از اهداکنندگان باز هستند.
این مسئول توضیح داد: علاوه براین مراکز، تیم سیار خون‌گیری این اداره کل هم از ساعت 20 الی دو بامداد در امام‌زاده محمد(ع) مستقر بوده و میزبان اهداکنندگان هستند.
مدیرکل انتقال خون البرز گفت: با توجه به ازدیاد جمعیت خون اهداکنندگان در شب‌های قدر، ممکن است همه آن‌ها موفق به اهدای خون نشوند و انتظار می‌رود کسانی که نذر خون دارند، اهدای خون را تنها به این روزها محدود نکنند چون تا آخر ماه مبارک رمضان طرح نذر خون ادامه دارد.
مهدی‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پیگیری برای احداث پایگاه انتقال خون درفردیس اشاره کرد و افزود: شهرستان 500 هزار نفری فردیس پایگاه انتقال خون ندارد و به دنبال تأمین زمین مناسب برای این پایگاه هستیم و جلساتی با شهردار و فرماندار برگزار کردیم و امید است به زودی زمینی در این خصوص تخصیص یابد تا عملیات عمرانی آن آغاز شود.
انتهای پیام

captcha