«پله پله تا ملاقات خدا» با توسل بر امام زمان (عج)
کد خبر: 3814531
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

«پله پله تا ملاقات خدا» با توسل بر امام زمان (عج)

گروه هنر ــ «پله پله تا ملاقات خدا» با محوریت شب‌های قدر، اهمیت دعا و نیایش در این شب‌ها و توجه به امام زمان (عج) روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو تهران، هومن عرب شیرازی، تهیه‌کننده ویژه برنامه شب‌های قدر با اعلام این خبر گفت: ما در این شب‌ها با ویژه برنامه «پله پله تا ملاقات خدا» که مزین به ائمه اطهار (ع)، در خدمت روزه داران و عزاداران خواهیم بود، تمرکز این برنامه بر محور‌هایی همچون تقدیر الهی، کمک‌های انسانی، فضائل اخلاقی انسان‌ها و توسل به امام زمان (عج) در شب‌های قدر و انس با قرآن در شب‌های لیالی قدر است.
وی افزود: اسلام در پی تأمین سعادت دنیوی و اخروی انسان‌هاست و این سعادت جزء در گرو انس با قرآن کریم حاصل نمی‌شود، ما آثار شب‌های احیاء را در تکمیل سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها بررسی می‌کنیم.
عرب شیرازی یادآور شد: در شب‌های قدر مراسم دعای جشن کبیر به صورت مستقیم از حرم مطهر حضرت شاه عبدالعظیم الحسنی (ع) انعکاس داده می‌شود و تلاش می‌کنیم این مراسم به صورت کامل پوشش داده شود.
وی تصریح کرد: در بخش‌هایی از این ویژه برنامه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی پرداختیم و از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و آیات قرآنی بهره‌مند شدیم. این شب ها، شب‌های توجه و توسل به امام زمان(عج) است، آیتم‌های برنامه با محوریت شب‌های قدر و اهمیت دعا و نیایش در این شب‌ها و توجه به امام زمان (عج) گنجانده شده است. یادکرد مصیبت‌ها و مظلومیت‌های امیرالمومنین (ع) و اهمیت راز و نیاز و گفت‌وگو و مناجات با خدا در این ویژه برنامه پیش بینی شده است.
به گفته این تهیه‌کننده؛ سالروز مقاومت مردم دزفول برابر موشک باران عراق در جنگ تحمیلی است، بخشی از برنامه به موضوع مقاومت و پایداری در هشت سال دفاع مقدس اختصاص یافته است.
محمد قاسمی کارشناس مذهبی، مجتبی حیدری گوینده، مریم توفیقی نویسنده، محمدرضا پاکزادیان هماهنگی، احمدرضا صدر و مهدی اسماعیلی گزارشگر از دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.
ویژه برنامه «پله پله تا ملاقات خدا» به مدت ۴ شب، ساعت ۲۲ تا ۲:۳۰ بامداد روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می‌رود.
انتهای پیام
captcha