کارنامه قبولی نمایندگان مجلس عملکرد آن‌هاست
کد خبر: 3814581
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
امام جمعه خوشاب:

کارنامه قبولی نمایندگان مجلس عملکرد آن‌هاست

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس اگر به درستی مانند شهید مدرس از حقوق اسلام و مردم دفاع کنند نیاز به تبلیغ ندارند، گفت: کارنامه قبولی نمایندگان مجلس عملکرد آنان است که در مقابل مردم قرار دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب در خطبه‌های نمازجمعه سلطان‌آباد این شهرستان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد 61، گفت: بنا بر آیات و روایات و آنچه که در دوران هشت سال دفاع مقدس دیدیم رمز موفقیت و پیروزی، استقامت و مقاومت مردم است.
وی با بیان اینکه عامل بازدارندگی دشمن و مصون ماندن ما از مکر و حیله دشمنان استقامتی است که دارای ایمان و تقوی باشد، افزود: دشمن به‌دنبال خدشه‌دار کردن ایمان مردم در فضای مجازی و حقیقی است.
خطیب جمعه خوشاب با تأکید بر اینکه انسجام و وحدت مردم از همه اقشار جامعه در دوران دفاع موفق از دیگر عوامل موفقیت و پیروزی بود، اظهار کرد: در زمان جنگ فقط نیروهای مسلح در میدان نبودند بلکه زنان و مردان از همه اقشار جامعه از پیر و جوان در میدان حاضر بودند و با وحدت و همدلی در حال کمک بودند.
وی با تأکید بر اینکه نباید برخی افراد با ایجاد اختلاف در زمین دشمن بازی کنند، گفت: امروز قابل توجیه نیست که مسئولی به رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس بگوید شما نباید در آن دوران در جبهه حاضر می‌شدید.
حجت‌الاسلام دهقانی با تأکید بر اینکه تبعیت محض از ولایت فقیه یکی دیگر از علل پیروزی و آزادسازی خرمشهر بود، افزود: پیروی از ولایت فقیه در دوران حاضر با پیروی از ولایت و رهبری امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) در آن دوران تفاوتی ندارد.
وی با گلایه از عملکرد برخی نمایندگان مجلس و رفتار ناشایست آنان در جامعه بیان کرد: نمایندگان مجلس از اشراف‌گرایی پرهیز و دوری کنند و استقلال خودشان را در نمایندگی مردم حفظ کنند.
وی با تأکید بر اینکه اگر نمایندگان مجلس به درستی مانند مدرس از حقوق اسلام و مردم دفاع کنند نیاز به تبلیغ ندارند و کارنامه قبولی نمایندگان عملکرد آنان است که در مقابل مردم قرار دارد، تصریح کرد: نماینده مجلس باید به‌دنبال حل مشکل معیشت مردم و مشکلات اقتصادی جامعه باشد و از حفظ منافع احزاب و جناح بازی پرهیز کند.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha