نوای نیایشگران از حرم امامزاده عبدالرحمن(ع) اقلید به گوش می‌رسد
کد خبر: 3814596
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

نوای نیایشگران از حرم امامزاده عبدالرحمن(ع) اقلید به گوش می‌رسد

گروه اجتماعی ـ حرم مطهر امامزاده عبدالرحمن(ع) اقلید به عنوان یكی از حرم‌های شاخص این شهرستان در شب‌های قدر میزبان جمعیت كثیری از نیایشگران است.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با نقاط مختلف كشور، ویژه برنامه‌های متعددی در شب‌های قدر حرم امامزاده عبدالرحمن(ع) اقلید به عنوان یكی از حرم‌های شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.
این ویژه برنامه‌ها از ساعت 22:30 در شب‌های قدر آغاز می‌شود كه در شب نوزدهم، زیارت عاشورا توسط علیرضا خیراندیش قرائت شد.
در این شب‌ پربركت، دعای افتتاح توسط محمد باقر کنعانی قرائت شده و حجت‌الاسلام فتاحی نیز به سخنرانی پرداخت و دعای جوشن كبیر هم توسط مهدی تدین، مجتبی اسلمی، سعید قاطعی و علیرضا كرمی قرائت شد و اكبر میرقدر هم به مداحی پرداخت.
در دومین شب از این شب‌های عزیز و در این آستان مقدس، سجاد خدامی به قرائت زیارت عاشورا می‌پردازد و سپس مناجات حضرت علی(ع) در مسجد کوفه توسط وحید صابری قرائت می‌شود، حجت‌الاسلام ایمنی نیز به عنوان سخنران حضور دارد و محمد رفیعی از مداحان اهل بیت(ع) نیز عزاداران علوی را با نوای خود همراهی می‌کند.
دعای جوشن کبیر نیز توسط مجتبی اسلمی، مجید ثابت، هادی خدامی و علیرضا کرمی قرائت می‌شود و محسن جمشیدی نیز در مراسم قرآن به سر حضور دارد.
در آخرین شب ویژه برنامه‌های لیالی قدر نیز این آستان مقدس و از ساعت 22:30 میزبان برنامه‌های بسیاری از جمله تلاوت سوره‌های روم، دخان و عنکبوت، قرائت دعای مجیر و دیگر مراسم معمول این شب‌ها خواهد بود.
انتهای پیام

captcha