احیای شب قدر در فیلیپین+عکس
کد خبر: 3814601
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

احیای شب قدر در فیلیپین+عکس

گروه بین‌الملل ـ مراسم نخستین شب از شب‌های قدر با حضور دوستداران و ارادتمندان اهل بیت(ع) در رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فیلیپین؛ این مراسم با حضور محمد تنهایی، سفیر ایران در فیلیپین، کارکنان سفارت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا دستمالچی(مصلح)، نماینده اعزامی از نهاد رهبری در امور دانشجویان آسیا، ارادتمندان و دوستداران اهل بیت(ع) از کشورهای فیلیپین، عراق، پاکستان و جمعی از ایرانیان مقیم برگزار شد.

اقامه نماز جماعت، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و مراسم قرآن بر سر گرفتن از برنامه‌های این مراسم بود و در حاشیه مراسم، گفتگو و تبادل نظر با دانشجویان از سوی حجت الاسلام دستمالچی، عضو نهاد رهبری در امور دانشجویان آسیا و با حضور محمد جعفری ملک رایزن فرهنگی ایران در مانیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام دستمالچی در برنامه شب قدر مانیل با اشاره به اهمیت شب‌های قدر و فرود فرشتگان بر زمین در این شب‌ها، حضور فیزیکی در چنین مراسمی را به این شرط مفید دانست که همراه با حضوری معنوی باشد.

وی شب نوزدهم رمضان را شب سنجش اعمال روزه داران، شب بیست و یکم را شب تائید و شب بیست و سوم را شبی نامید که جامه تقدیر بر اندام مؤمنان قرار خواهد گرفت و از همه حضار درخواست کرد قلب‌های خود را خالی از کینه از دیگران کرده و با قلبی پاک از برکات ماه رمضان برخوردار شوند.

انتهای پیام

captcha