اقبال ویژه مخاطبان خارجی به خبرگزاری ایکنا
کد خبر: 3814607
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
حمیدرضا طیبی تأکید کرد:

اقبال ویژه مخاطبان خارجی به خبرگزاری ایکنا

گروه دانشگاه ــ رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به میزان بالای رضایت مخاطبان خارج از کشور از خبرگزاری ایکنا، گفت: در سفرهای خارج از کشور که پیگیر عملکرد ایکنا بوده‌ام، متوجه اقبال چشمگیر مخاطبان به این خبرگزاری شده‌ام.

اقبال ویژه مخاطبان خارجی به خبرگزاری قرآن

حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به فعالیت شانزده ساله این خبرگزاری و انتشار خبرهای قرآنی به 19 زبان زنده دنیا، گفت: به عنوان یک جهادگر معتقدم که ایکنا در نشر اخبار حوزه قرآن، چه در بحث آموزش قرآن، چه در مطالعاتی که علما و اندیشمندان و چه در سایر فعالیت‌های کاربردی و هنری، عملکرد مطلوبی داشته است.
وی افزود: ایکنا یک خبرگزاری است که در ایجاد و رساندن خبر و بحث و تبادل نظر در مورد کاربرد قرآن در جامعه و دیدگاه‌های مختلفی که وجود دارد خوب عمل کرده، اما لازم است در تعامل با صاحب‌نظران قرآنی که به صورت تخصصی در حوزه قرآن فعالیت می‌کنند، نظرات کارشناسی احصا شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
طیبی با اشاره به رضایتمندی مخاطبان ایکنا در خارج از کشور گفت: در سفرهای خارج از کشور که عملکرد خبرگزاری ایکنا را پیگیری می‌کنم، نظرات خیلی خوب و مثبتی در مورد فعالیت این خبرگزاری داشتند.
وی تصریح کرد: قرآن را مهم‌ترین راهنمای خودمان در دنیا و آخرت می‌دانیم و لازم بود که چنین رسانه‌ای ایجاد شود تا آنچه را مربوط به قرآن است به اطلاع همه مردم دنیا برساند و به نظرم در این زمینه خوب عمل کرده است.
رئیس جهاددانشگاهی در پایان بیان کرد: با توجه به عملکرد ایکنا در 16 سال گذشته، نمره این خبرگزاری را بین 17 تا 20 ارزیابی می‌کنم.

انتهای پیام

captcha