تقدیر از غرفه بنیاد امامت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
کد خبر: 3814616
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

تقدیر از غرفه بنیاد امامت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

گروه جامعه ــ حجت الاسلام حسنی مدیر فرهنگی و مدیر بنیاد غرفه امامت اظهار کرد: امسال نیز غرفه بنیاد امامت برای سومین سال متوالی به عنوان غرفه برگزیده نمایشگاه معرفی شد.

اجرای مسابقه خانوادگی و پاسخ به سؤالات معارفی در نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا حسنی، مدیر فرهنگی بنیاد و مدیر غرفه اظهار کرد: محوریت برنامه‌های این غرفه، بیان فضایل، مناقب و مقامات الهی اهل‌بیت(ع)، بویژه فضایل امیرالمؤمنین(ع) بوده است.
وی درباره برنامه‌های این غرفه اظهار کرد: در این غرفه مسابقه‌ای تحت عنوان «آیات امامت» به معرفی، توضیح و تبیین آیات خیرالبریة، علم الکتاب ، لیلة المبیت، ولایت، تبلیغ، اکمال، سئل سائل در قالب تابلو نوشته‌های زیبا پرداخته شد.
هر تابلو نوشته شامل متن آیه، ترجمه، و یک تا سه نکته معارفی بود.
وی افزود: در بدو ورود کارشناس این 7 تابلو را در مدت زمان 5 دقیقه توضیح می‌داد و بعد از آن سئوالات مسابقه در بین شرکت‌کنندگان پخش می‌شد و بعد از جمع آوری پاسخ نامه، به قید قرعه اهدایی به برگزیدگان اهدا شد.
محمدرضا حسنی بیان کرد: 2353 نفر در قالب 154 نشست در طول 14 روز فعالیت غرفه در این طرح شرکت کردند.

تقدیر از غرفه بنیاد امامت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

یادآور می‌شود، در کنار این طرح، واحد کودک و نوجوان غرفه با برگزاری مسابقه نقاشی، ساخت کاردستی های مذهبی با هدف انتقال محتوای امامتی به کودکان و نوجوانان فعالیت داشت.
بنیاد فرهنگی امامت در راستای مأموریت خود، فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را در حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگی تبلیغی در دستور کار خود قرار داده است. به عنوان مثال در حوزه آموزش اقدام به برگزاری دوره‌های رسمی سطح سه و سطح چهار امامت ویژه طلاب حوزه علمیه در قالب مرکز تخصصی امامت کرده است.

انتهای پیام

captcha