رادیو تهران شب قدر از زندان اوین روی آنتن می‌رود
کد خبر: 3814735
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
«پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد»؛

رادیو تهران شب قدر از زندان اوین روی آنتن می‌رود

گروه هنر ــ «تا سپیده تهران» از رادیو تهران با برپایی «پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد» شب قدر از زندان اوین روی آنتن می‌رود.

رادیو تهران شب قدر از زندان اوین روی آنتن می‌رود

به گزارش ایکنا به نقل از علی‌رضا مبینی، مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران، ضمن اعلام این خبر گفت: فرصتی پیش آمده تا به قدر همت و توان خود تا روز عید سعید فطر، عیدانه‌ای به خانواده‌های چشم انتظار زندانیان جرائم غیر عمد تقدیم کنیم.
ویژه برنامه سحرگاهی شبکه رادیویی تهران «تا سپیده تهران» با همکاری و مشارکت ستاد دیه کشور «پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد» را برگزار می‌کند. بیایید در این روزها و شب‌های پر قدر، توشه‌ای برای خود مهیا کنیم. توشه‌ای از جنس مهر، از جنس امید، از جنس شادی، از جنس وصل، و از جنس آزادی.
بیایید ما هم سهمی در شادی این وصل، در گرمی این دیدار، و در این موهبت کنار هم بودن داشته باشیم. فرصت‌ها مثل ابرها می‌گذرند، به همت و کمک شما شهروندان با جمع آوری کمک‌های مردمی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد خواهند شد. جا نمانیم. معجزه خود ماییم؛ شماره حساب۰۱۰۵۷۳۸۶۸۱۰۰۰یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۹۳۴۵ نزد بانک ملی به نام ستاد دیه کشور.
ویژه برنامه تا سپیده تهران شب قدر از ساعت 3 تا 5 با مداد با همراهی مددجویان از زندان اوین روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می‌رود. سیدعلی اکبر حیدری که مدالش را به یکی از زندانیان اعدامی بخشید، حجت‌الاسلام یحیی صالح‌نیا، امام جمعه غرب استان تهران و نماینده ولی فقیه در تهران از میهمانان این برنامه خواهند بود.
امیرحسین ثقفی و امیر بنی‌هاشمی تهیه‌کننده، مینا نیکانیک سردبیر و رضا خضرایی گوینده در این شب ها همراه شما عزاداران خواهند بود.
انتهای پیام
captcha