مجمع مشورتی زنان پلدشت تشکیل شد/ نقش موثر خانواده در انتقال ارزش‌های اسلامی
کد خبر: 3814838
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

مجمع مشورتی زنان پلدشت تشکیل شد/ نقش موثر خانواده در انتقال ارزش‌های اسلامی

گروه اجتماعی ــ فرماندار پلدشت در اولین جلسه مجمع مشورتی زنان این شهرستان گفت: خانواده به‌عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه می‌تواند با انتقال ارزش‌های والای اسلامی و ملی به جامعه، در مقابل اینگونه تهاجمات که موجب تهدید ساختارها می‌شود، ایستاده و با آنها مقابله بکند.

مجمع مشورتی زنان پلدشت تشکیل شد/نقش موثر خانواده در انتقال ارزش‌های اسلامی به جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهران صفری، فرماندار پلدشت، ظهر امروز، ۵ خرداد ماه، در اولین جلسه مجمع مشورتی زنان این شهرستان اظهار کرد: بانوان به‌عنوان نیمی از جامعه کشور، باید در تمامی عرصه‌ها مشارکت و نقش‌آفرین باشند.
وی بر لزوم توجه جدی به نهاد خانواده و تهاجمات فرهنگی غرب اشاره کرد و افزود: خانواده به‌عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه می‌تواند با انتقال ارزش‌های والای اسلامی و ملی به جامعه، در مقابل اینگونه تهاجمات که موجب تهدید ساختارها می‌شود، ایستاده و با آنها مقابله بکند.
فرماندار پلدشت از اعضای مجمع خواست برای توسعه برنامه‌های بانوان شهرستان یک برنامه جامع تدوین نموده و مسائل و مشکلات را از طریق مجمع زنان شهرستان پیگیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رشد همه‌جانبه جوامع، نیازمند توسعه متوازن در تمامی زمینه‌ها بوده و در شرایط امروزی جامعه نیاز به همفکری و حضور فعال بانوان در عرصه‌های مختلف دارد.
صفری با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید، استفاده از ظرفیت بانوان در حوزه‌های مدیریتی براساس شایسته‌سالاری و به دور از نگاه جنسیتی است، تأکید کرد: بانوان ما باید در جهت احقاق حقوق خود و داشتن بینش سیاسی لازم اهتمام جدی داشته باشند و با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی، مسئولین را در اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی همراهی نمایند.
فرماندار پلدشت با تأکید بر اینکه اعضای این مجمع باید به‌عنوان پل ارتباطی ما با جامعه و در کنار سایر انجمن‌های مردم‌نهاد قرار بگیرند و تصمیمات کاربردی را در حوزه‌های مختلف اتخاذ و آنها را به مسئولین و اعضای شورای اداری انتقال دهند، بیان کرد: این مجمع ظرفیت بسیار مناسبی برای احصاء مسائل و مشکلات جامعه بانوان است تا چشم‌انداز مناسبی برای آن درنظر گرفته شود.
شایان ذکر است، در پایان این جلسه انتخابات هیئت رئیسه مجمع برگزار گردید و ۵ نفر از اعضا به‌عنوان عضو هیئت رئیسه مجمع انتخاب شدند.
انتهای پیام

captcha