تلاش نیروی انتظامی برای برقراری عدالت اجتماعی در گام دوم انقلاب
کد خبر: 3814859
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
گودرزی مطرح كرد:

تلاش نیروی انتظامی برای برقراری عدالت اجتماعی در گام دوم انقلاب

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی استان با بیان اینكه رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های ناجا است، گفت: در گام دوم انقلاب، نیروی انتظامی به دنبال برقراری عدالت اجتماعی در سطح جامعه است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 5 خردادماه در آیین افتتاحیه مجتمع امام حسن مجتبی(ع) فرماندهی انتظامی مرودشت ضمن برشمردن اولویت‌های ناجا گفت: رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های ناجاست.
وی با بیان اینكه نیروی انتظامی به دنبال برقراری عدالت اجتماعی در سطح جامعه است، افزود: با عنایت حق تعالی و در گام دوم انقلاب اقدامات را با علم و دانش و خرد جمعی در راستای برقراری عدالت اجتماعی دنبال و برنامه‌ریزی‌ها را حول این محور قرار می‌دهیم.
فرمانده انتظامی استان فارس به پیشینه تاریخی و کهن مردم استان اشاره كرد و گفت: قطعاً پلیس هم باید در طراز این مردم با پیشینه تاریخی بزرگ و عظیم باشد که در خور تکریم و احترام هستند.
وی با بیان اینكه اماکن انتطامی در طراز مردم نوسازی و احداث می‌شود، گفت: در این نوسازی مشارکت‌های مردمی تحت عنوان خیرین امنیت‌ساز چشمگیر و ملموس است.
گودرزی امنیت موجود در استان فارس را مدیون همکاری همه اقشار جامعه، سپاه قهرمان، دستگاه مقتدر قضایی، اعضای شورای تامین، بسیحیان دلیر، سربازان گمنام امام زمان(عج) و خیرین امنیت‌سازی دانست كه در خوشایندسازی محیطی اماکن انتظامی همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.
فرمانده انتظامی استان فارس، نتیجه این تعاملات و همکاری‌ها را برقراری امنیت مطلوب و توسعه یافته در سطح استان دانست و از همراهی و همكاری همه دستگاه‌ها، نهادها، اقشار مردمی و خیرین امنیت ساز با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.
بنا بر این گزارش، در پایان این مراسم از خیرین امنیت‌ساز و کسانی که در ساخت مجتمع امام حسن مجتبی(ع) تلاش وافری كرده بودند، با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.
همچنین در سفر فرمانده انتظامی استان فارس به شهرستان مرودشت، مراسم کلنگ‌زنی زمین جدید ساختمان پلیس راهور نیز برگزار و عملیات اجرایی این پروژه با بیش از 850 متر زیر بنا آغاز شد.
انتهای پیام

captcha