اطعام کودکان روزه اولی ایتام به میزبانی فرهنگ‌سرای خاوران
کد خبر: 3814868
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

اطعام کودکان روزه اولی ایتام به میزبانی فرهنگ‌سرای خاوران

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم ضیافت افطاری ساده با عنوان «سحرخیزان کوچک» ویژه ایتام روزه‌اولی همزمان با ایام شهادت امام علی(ع) به میزبانی فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی ــ هنری منطقه 15، اسماعیل قضات‌لو، رئیس فرهنگ‌سرای خاوران درباره برپایی این ضیافت معنوی بیان کرد: شب‌های قدر فرصتی برای الگو گرفتن از شیوه زندگی قرآنی حضرت علی(ع) است، لذا در راستای الگوگیری از امام علی(ع) بر آن شدیم تا سفره افطاری برنامه سحرخیزان کوچک را ویژه 500 دختر و پسر روزه‌اولی از ایتام برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه امام علی(ع) بهترین درس و الگوی یتیم‌‌نوازی هستند، ادامه داد: هدف از برگزاری سفره افطاری و اطعام این کودکان، تبعیت از سیره معصومین(ع) و تشویق و ترغیب مردم به حمایت از محرومان است؛ چراکه امام علی(ع) در سخنان متعدد خود بر ضرورت توجه به نیازمندان و ایتام و دوری از بی‌اعتنایی نسبت به آنان تأکید کرده است.
رئیس فرهنگ‌سرای خاوران گفت: این برنامه از ساعت 19 با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، شعرخوانی علی فانی آغاز می‌شود؛ همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی به سخنرانی می‌پردازد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگ‌سرای خاوران می‌توانند به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد، مراجعه کنند و یا با شماره 33015423 تماس بگیرند.
فاطمه سروری
انتهای پیام
captcha