مشاركت حداكثری در انتخابات؛ ضامن تداوم امنیت كشور
کد خبر: 3814887
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

مشاركت حداكثری در انتخابات؛ ضامن تداوم امنیت كشور

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار فارس با تأكید بر لزوم همكاری شوراها برای فراهم كردن زمینه‌های حضور حداكثری در انتخابات مشارکت حداکثری در انتخابات را ضامن تداوم امنیت کشور دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 15 خردادماه در دیدار با اعضای شورای اسلامی این استان به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره كرد و این رخداد را بهار تشکل‌ها، احزاب و نیروهای نخبه مردمی دانست و از اعضا شورای استان خواست زمینه‌های لازم در جهت افزایش حضور و مشارکت مردمی در این انتخابات را فراهم کنند.
نماینده عالی دولت در استان فارس، مشارکت حداکثری در انتخابات را ضامن تداوم امنیت کشور و موثر در قضاوت سایرین در فضای بین‌المللی دانست.
وی با بیان اینکه رفع بسیاری از موانع و مشکلات نیازمند قانونگذاری جدید، اصلاح و حذف بعضی قوانین است، برگزاری هر چه پربارتر انتخابات مجلس را گامی موثر در این راستا ارزیابی کرد.
استاندار فارس از اعضای شورای استان خواست با تنویر افکار به تشریح این موضوع بپردازند که هر گونه تغییر مدیریت در استان صرفا به منظور بهبود شرایط است.
وی همچنین خواهان تشکیل کمیته کاری سه تا ۵ نفره در شورای استان و ارتباط مستمر این کمیته با مدیریت ارشد استان شد و این‌تعامل را در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم موثر دانست.
رحیمی بر لزوم بهره‌گیری از نظرات مشورتی اعضا این شورا تاکید کرد و افزود: بی تردید این نظرات و تجربیات به اجرای هر چه بهتر تصمیمات مدیران کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به شرایط کنونی کشور و تنگناهای معیشتی و اقتصادی، یادآور شد: اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند دولت را تنها مقصر این شرایط بدانند غیر منصفانه است در حالی كه دلایل متعددی در ایجاد شرایط موجود دخیل بوده است.
پیگیری پرداخت خسارت‌های بخش کشاورزی، بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده در سیل، تخصیص تسهیلات معیشتی به خسارت‌دیدگان سیل، وضعیت آزادراه شیراز ـ اصفهان، رفع مشکلات طرح تفصیلی شهرها، توجه به ارتقا جایگاه شوراها و پاسخ به سایر مباحث مطرح شده از سوی اعضا شورای استان از دیگر موضوعاتی بود که استاندار فارس در این جلسه به آن‌ها پرداخت.
انتهای پیام

captcha