ارزش‌های ناب دفاع مقدس به‌عنوان برجسته‌ترین نماد فرهنگی به جوانان تبیین شود
کد خبر: 3814898
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

ارزش‌های ناب دفاع مقدس به‌عنوان برجسته‌ترین نماد فرهنگی به جوانان تبیین شود

گروه اجتماعی- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد: باید ارزش‌های ناب دفاع مقدس به‌عنوان برجسته‌ترین نماد فرهنگی در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان و نوجوان امروزی تبیین شود.

ارزش‌های ناب دفاع مقدس به‌عنوان برجسته‌ترین نماد فرهنگی به جوانان تبیین شود

به گزارش ایکنا از سمنان، منوچهر فخری،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ظهر امروز 5 خرداد در بازدید از ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان اقدامات انجامشده در راستای جمعآوری آثار شهدا در این ستاد را بسیار ماندگار، خوب و ارزشمند دانست و گفت: ارزش اقدامات انجامشده قطعاً در سالهای بعد بر همگان آشکار خواهد شد.

وی ادامه داد: مستندات، خاطرات و آثار برجایمانده از دوران دفاع مقدس بهعنوان یادگار، نماد و نشانهای مانا در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط و در اختیار نسل حاضر و نسلهای بعدی قرارگرفته و خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه وجببهوجب مناطق عملیاتی در طول هشت سال دفاع مقدس نمونهای از تمام ایران بود یاداور شد: در برهه کنونی و جنگ اقتصادی که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداختهاند؛ نیاز به دفاعی جانانه، همهجانبه با مقاومت و ایستادگی است تا همچون همیشه پوزه شان را به خاک بمالیم.

وی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: باید ارزشهای ناب دفاع مقدس بهعنوان برجستهترین نماد فرهنگی در جامعه بهویژه برای نسل جوان و نوجوان امروزی تبیین شود.

فخری با اشاره به اینکه باید همان تفکرات دوران دفاع مقدس سرلوحه امور قرار گیرد افزود: دفاع مقدس درسهای فراوانی از جمله ولایتمداری، مقاومت، آزادگی و استکبارستیزی به ما داده است که باید نسل به نسل و سینهبهسینه منتقل شود.

به گفته وی؛ دشمن امروز نسل جوان را مورد انواع و اقسام هجمههای فرهنگی خود قرار داده است که میتوان برای خنثیسازی اثرات شوم این هجمهها از راهکارهای تبیین فرهنگ دفاع مقدس و الگو گیری از مرام و مسلک شهدا استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اذعان کردتکیهبر توان داخلی مایه رونق گرفتن تولید و گشایش مشکلات و معضلات اقتصادی حال حاضر کشور است و وحدت و انسجام ملی در تحقق شعار سال تاثیر گذار است.

انتهای پیام

captcha