ارسال بیش از 2 هزار نسخه کتاب از سمنان به مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3814902
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

ارسال بیش از 2 هزار نسخه کتاب از سمنان به مناطق سیل‌زده

گروه فرهنگی- سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان سمنان بابیان اینکه در راستای اجرای پویش بهار مهربانی دو هزار و ۶۹۶ نسخه کتاب به مناطق سیل‌زده ارسال شد، گفت: این دومین بسته اهدایی استان به این مناطق است.

ارسال بیش از 2 هزار نسخه کتاب از  سمنان به مناطق سیل‌زده

به گزارش ایکنا از سمنان، سعید دهقان لو، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ظهر امروز 5 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای اجرای پویش «بهار مهربانی» دو هزار و ۶۹۶ نسخه کتاب اهدایی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به مناطق سیل‌زده ارسال شد، گفت: این اقدام در راستای ابراز همدردی و کمک به مردی که دچار بحران شدند، صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: این دومین محموله اهدایی کمک‌های مردمی کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به مناطق سیل‌زده است، و این کتاب‌ها در حوزه کودک و نوجوان، لوازم‌تحریر و اسباب‌بازی را شامل می‌شود.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشره به اینکه این کمک‌ها توسط شهروندان، مسئولان، خیران، کارکنان و کتابداران این اداره کل برای شاد شدن کودکان مناطق سیل‌زده جمع‌آوری‌شده بود، متذکر شد: این کمک‌ها طی دو مرحله به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است.

دهقان لو با تاکید بر اینکه پایگاه جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان آماده دریافت کمک‌های مردمی است، ی: جمعی از کاداور شد: کتابداران و کارکنان این اداره کل در اقدامی خداپسندانه حقوق یک‌روزه خود را برای خرید اسباب‌بازی و کتاب برای شاد شدن کودکان مناطق سیل‌زده اهدا کردند.

انتهای پیام

captcha