همه دعوت‌اند به جشن رمضان
کد خبر: 3814907
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

همه دعوت‌اند به جشن رمضان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: جشن رمضان باهدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و عرضه تولیدات خودکفایی مددجویان کمیته امداد از 15 ماه مبارک رمضان برپاشده است.

همه دعوت‌اند به جشن رمضانبه گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه جشن رمضان باهدف معرفی توانمندی‌های مددجویان این نهاد و ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به همنوع، از شب 15 ماه مبارک رمضان در اردوگاه فرهنگی تربیتی فجر آغازشده و تا پایان این ماه ادامه دارد، گفت: از همه همشهری‌های عزیز و خیر دعوت می‌شود با حضور خود در مراسم گرمابخش این محفل باشند.
وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصتی است برای دستگیری از فقرا، نیازمندان و ایتام و اینک کمیته امداد با برگزاری نمایشگاه جشن رمضان این فرصت را فراهم کرده است تا خیران و نیکوکاران بتوانند آرزوهای کوچک ایتام را برآورده کنند.
ترکمانه ادامه داد: معرفی برنامه‌ها و عملکرد کمیته امداد، جذب حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین و ارائه الگوهای موفق کارآفرینی و اشتغال در جامعه هدف، از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن رمضان امسال است.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری این جشن، تولیدات و محصولات خودکفایی جامعه تحت حمایت کمیته امداد در قالب کالای باکیفیت ایرانی، به معرض دید شهروندان درآمده است و همشهریان می‌توانند از ساعت 18 برای بازدید محصولات حضور به هم رسانند، ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با حضور در این مراسم، علاوه بر مشارکت در طرح‌های مختلف کمیته امداد، از برنامه‌های ویژه و فرهنگی استفاده کنند.
وی همچنین گفت: جشن رمضان، با حضور هنرمندان برجسته سینما و تلویزیون در محل اعتمادیه، اردوگاه فرهنگی تربیتی فجر برگزار می‌شود و همه‌روزه از ساعت 21 الی 23 پذیرای مدعوین و خیران همدانی است.
ترکمانه در پایان یادآور شد همچنین پخش زنده تلویزیونی این برنامه هر شب از ساعت 21:30 از شبکه همدان به روی آنتن می‌رود.
انتهای پیام

captcha