افطار استاندار در کنار فرزندان بهزیستی قم
کد خبر: 3814926
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

افطار استاندار در کنار فرزندان بهزیستی قم

گروه فرهنگی ــ مراسم افطار فرزندان بهزیستی استان قم با حضور بهرام سرمست استاندار قم در شیرخوارگاه و مرکزنوباوگان صدف بهزیستی برگزار شد.

افطار استاندار در کنار فرزندان بهزیستی قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قم مراسم افطار فرزندان بهزیستی استان شب گذشته با حضور بهرام سرمست استاندار قم، هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار ، ملک‌زاده مدیر کل اجتماعی استانداری ، حیدری فرماندار قم ، جلالی ریاست شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مدیران دستگاه های دولتی ، انتظامی و قضائی و خیرین به میزبانی اداره کل بهزیستی در شیرخوارگاه و مرکزنوباوگان صدف برگزار شد.

در این ضیافت صمیمانه که با اجرای برنامه‌هایی هم‌چون سرود و هم‌خوانی توسط فرزندان بهزیستی همراه بود از تعدادی از فرزندان روزه اولی بهزیستی قم با اهداء هدایایی توسط استاندار تقدیر شد و میهمانان از بخش نگهداری نوزادان شیرخوارگاه هم بازدید نمودند.

مریم علیشیری معاون اجتماعی بهزیستی استان قم در حاشیه این مراسم معنوی با اشاره به فعالیت پنج مرکز شبانه روزی نگهداری ایتام و فرزندان بی سرپرست در قم گفت: در حال حاضر 130 نفر از فرزندان در مراکز تحت نظارت نگهداری می شوند و حدود 100 کودک و نوجوانان امدادبگیر هم با حمایت بهزیستی در منازل اقوام خود زندگی می‌کنند.

علیشیری با اشاره به فعالیت مرکز صدف به عنوان تنها شیرخوارگاه استان قم تعداد نوزادان و کودکان پذیرش شده این مرکز در سال 97 را 75 نفر اعلام کرد و افزود : از طریق فرآیند فرزندخواندگی تعداد 15 نوزاد در سال 97به زوجین متقاضی تحویل داده شده‌است .

معاون اجتماعی بهزیستی استان قم با اشاره به هزینه‌های بالای درمانی و دارویی برخی فرزندان پذیرش شده در این مرکز ضمن تقدیر از مساعدت‌های مستمر خیرین خواستار مشارکت و یاری بیش از پیش نیکوکاران با این مرکز و سایر مراکز بهزیستی شد و افزود: شماره موبایل پیمنت #9090*741*
و شماره کارت 6104337894899390 جهت اخذ وجوه نقدی نذورات مردمی در نظر گرفته شده‌است .

انتهای پیام

captcha