خرمشهر نماد ولایت‌پذیری و مقاومت است
کد خبر: 3814944
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

خرمشهر نماد ولایت‌پذیری و مقاومت است

گروه فرهنگی ــ خبرنگار جبهه مقاومت گفت: خرمشهر یک خاک نیست، بلکه نماد ولایت‌پذیری و مقاومت است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت ظهر امروز 5 خردادماه در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر که با مشارکت جهاددانشگاهی استان مرکزی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک، بعنوان یکی از برنامه های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در مسجد دانشگاه اراک برگزار شد، با اشاره به وضعیت کنونی خرمشهر پس از گذشت 31 سال از پایان جنگ تحمیلی، افزود: در عملیات آزادسازی خرمشهر، جوانان بسیاری از شهرها و استان های مختلف کشور جان خود را در این مسیر فدا کردند، اما ما پس از آزادسازی خرمشهر و جنگ تحمیلی، آنطور که می بایست وظیفه خود را در جهت آبادانی این شهر انجام ندادیم.
وی اظهار کرد: بسیاری از ما نسبت به انجام وظایف خود بعد از آزادسازی خرمشهر غافل شدیم و فراموش کردیم که جهاد با استکبار در چنین شرایطی نیز ادامه دارد.
خبرنگار جبهه مقاومت بیان کرد: جهاد امروزه هم برای حفظ امنیت این مرز و خاک ادامه دارد، اما متاسفانه بسیاری از افراد نسبت به این مهم توجهی ندارند. ما باید با تفکر جهادی و روحیه شهادت طلبی در راستای دفاع از دستاوردهای گرانبهای شهدا قدوم مثبتی برداریم و در حراست از دستاوردهای این انقلاب اهتمام ویژه داشته باشیم.
وی اضافه کرد: خرمشهر یک خاک نیست، بلکه نماد برای ولایت پذیری و مقاومت است و باید در خدمت رسانی به آن بیش از گذشته تلاش شود.
شمشادی اظهار کرد: ما در هرمقطعی که بر اساس دستورات دهبر و آرمان های امام راحل (ره) عمل کرده ایم، موفق بوده ایم و در زمان هایی که خلاف این موضوع اقدام کرده ایم، شکست خورده ایم.
انتهای پیام

captcha