روز قدس، نماد اراده اسلامی در برابر رژیم کودک‌کش اسراییل
کد خبر: 3814948
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

روز قدس، نماد اراده اسلامی در برابر رژیم کودک‌کش اسراییل

گروه شهرستان‌ها- سرپرست فرمانداری شهرستان تایباد گفت: روز قدس از نمادهای اصلی انقلاب و اراده اسلامی در برابر رژیم کودک‌کش اسراییل بوده که کانون شرارت را در مناطق مسلمان‌نشین برقرار کرده است

روز قدس نماد اراده اسلامی در برابر رژیم کودک‌کش اسراییل است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محسن سیاح سرپرست فرمانداری شهرستان تایباد، روز گذشته، پنجم خردادماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس و ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) که با حضور ائمه جمعه و اعضای شورای اداری در سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به پرشکوه برگزار کردن مراسم روز قدس و ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: روز قدس از یادگارهای ارزشمند و تاریخی حضرت امام راحل است و تا روز آزادسازی قدس شریف به فضل الهی ادامه خواهد داشت در برهه کنونی که دشمنان به دنبال تفرقه اندازی در بلاد اسلامی هستند، این مراسم باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

تقوا بهترین توشه برای آخرت است
در ادامه این جلسه، امام جمعه شهرستان تایباد با اشاره به فرموده حضرت علی(ع) در خصوص توشه آخرت، عنوان کرد: ایشان فرمودند: «بهترین توشه برای آخرت تقوا و بدترین توشه ظلم به دیگران است». مراقب اعمال خود باشیم، تا بهترین توشه را که در بازار آخرت مرغوب است، برای خود فراهم کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابرده بیان کرد: تجلیل از بزرگان و برگزاری باشکوه مناسبت‌های ملی و مذهبی در واقع به نوعی تجلیل از دیانت و ارزش‌های اسلامی است و عقل و منطق حکم می‌کند در تمام این مراسم‌ها با یک انگیزه بالا شرکت کرد. همچنین باید برادران اهل سنت و تشیع بار دیگر مانند مناسبت‌های گذشته کنار یکدیگر با اتحاد و همدلی برای نابودی فتنه دشمنان گام‌های موثر بردارند.
وی نگاه به وحدت را نگاه قرآنی و عملی دانست و افزود: برای انسجام و پایداری وحدت در شهرستان‌های تلفیقی نیاز است به دور از سیاست و وابستگی جناحی گام برداشت، اینگونه در برابر اهریمن پیروزی حاصل می‌شود. اگر مسلمانان جهان با یکدیگر متحد باشند، به زودی شاهد سرنگونی رژیم صهیونیست خواهیم بود.
در ادامه امام جمعه اهل سنت تایباد طی سخنانی خاطرنشان کرد: بیش از 30 سال است که مردم تشیع و تسنن این شهرستان با میل و اراده خود به دور از هیچ زور و قدرتی در مراسم جهانی روز قدس شرکت می‌کنند.
مولوی غلام‌نبی توکلی افزود: مردم انقلابی این شهرستان مرزی همیشه در تمام صحنه‌های ملی و مذهبی کنار یکدیگر حضور دارند و امسال هم بار دیگر ارادت خود به انقلاب و نظام اسلامی را ثابت می‌کنند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب 
همچنین رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، علاوه بر اینکه توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر علیپور افزود: با توجه به دو مناسبت ملی و مذهبی مهم و همچنین شرایط حساس منطقه نیاز است، همه نهادهای دولتی و خصوصی در کنار اقشار مختلف مردم برای هرچه باشکوه برگزار کردن روز جهانی قدس و گرامیداشت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی گام بردارند.
وی با اعلام برنامه‌های این دو روز در این شهرستان، مطرح کرد: روز قدس 10 خرداد همزمان با سراسر کشور در سه شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه این شهرستان با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
علیپور تایباد را مهد وحدت معرفی و افزود: شیعه و سنی با انسجام و یکپارچگی برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس اسلام بار دیگر کنار هم گام بر می‌دارند تا بدین وسیله سیلی محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان بزنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد نقش رسانه و انعکاس خبری را در این امر مهم بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: اصحاب رسانه فعال در این شهرستان همچون گذشته در پوشش خبری این دو مناسبت بزرگ ملی و مذهبی اقدام خواهند کرد و با انعکاس فراگیر این اتحاد و یکپارچگی را به سراسر جهان انتشار خواهند داد.

مراسم راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان ساعت 10 صبح از میدان وحدت در تایباد آغاز و تا چهارراه پست ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

 

captcha