استاندار مازندران درگذشت مادر شهیدان «رزاقی» را تسلیت گفت
کد خبر: 3815001
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

استاندار مازندران درگذشت مادر شهیدان «رزاقی» را تسلیت گفت

گروه فرهنگی- استاندار مازندران با صدور پیامی درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه سیده فاطمه میرغیاثی مادر شهیدان والامقام «ابوالقاسم و ابوطالب رزاقی» را تسلیت گفت. ‎

استاندار مازندران درگذشت مادر شهیدان «رزاقی» را تسلیت گفتبه گزارش ایکنا از مازندران، «احمد حسین‎زادگان» استاندار مازندران، با صدور پیامی درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه «سیده فاطمه میرغیاثی» مادر شهیدان والامقام «ابوالقاسم و ابوطالب رزاقی» را تسلیت گفت. ‎
در این پیام آمده است، درگذشت یکی دیگر از اسوه‌های صبر و فداکاری، مرحومه مغفوره حاجیه ‌خانم «سیده فاطمه میرغیاثی» مادر شهیدان والامقام «ابوالقاسم و ابوطالب رزاقی» موجب تأثر و تألم فراوان شد.
این مادر نادره دوران که در ایام لیالی قدر و شهادت امیرمومنان حضرت امام علی‌(ع) دعوت حق را لبیک گفت، با ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت و تاسی از بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، فرزندان رشید و برومند خود را تقدیم سربلندی انقلاب و ایران اسلامی کرد و الگویی درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت برای آیندگان به یادگار گذاشت.
مادر ماجده شهید والامقام «ابوالقاسم رزاقی» نماینده دوره دوم مجلس شورای اسلامی و معلم شهید «ابوطالب رزاقی» یکی از مادران مکتبی و انقلابی بود که پس از شهادت فرزندانش، با بصیرت و آگاهی در مسیر پاسداری از آموزه‌های شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی پایداری کرد تا به فرزندان شهیدش پیوست.
این‌جانب مصیبت درگذشت این بانوی پرهیزکار را به مردم شریف و ولایتمدار مازندران، به ویژه مردم شهیدپرور نشتارود، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و بازماندگان محترم و سوگوار آن فقیده سعیده تسلیت گفته و از درگاه خداوند قادر متعال، علو درجات و رحمت و رضوان الهی برای آن زنده یاد و همجواری با شهیدان گرانقدرش و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.
 
انتهای پیام
captcha