برگزاری 10 محفل انس با قرآن در مساجد شاخص البرز
کد خبر: 3815002
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

برگزاری 10 محفل انس با قرآن در مساجد شاخص البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان 10 محفل انس با قرآن‌کریم در مساجد شاخص این استان برگزار می‌شود.

برگزاری 10 محفل انس با قرآن در مساجد شاخص البرز

حجت الاسلام کاظم شکری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این محافل قرآنی از اول ماه مبارک رمضان با حضور قاریان و حافظان برجسته‌ استانی در مساجد شاخص در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه تاکنون 6 محفل انس با قرآن در این مساجد برگزارشده است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا پایان ماه مبارک رمضان چهار محفل دیگر نیز برگزار خواهد.
این مسئول در ادامه قرآن را مایه حیات روحانی، جسمانی و زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان دانست و گفت: انس با کلام نورانی قرآن، قرائت، تدبر در مفاهیم و معارف بلند این صحیفه الهی و عمل به آموزه‌ها و فرامین این کتاب عظیم، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.
شکری با بیان اینکه برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم‌ترین آن‌ها است، افزود: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان می‌توانیم در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی ایستادگی کنیم.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی یحیایی
|
Germany
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۸:۰۵
0
0
با سلام
جسارتا فکر نمیکنم با برگزاری چنین محافلی با روش 40 سال قبل بشه "در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان می‌توانیم در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی ایستادگی کنیم."
شاد و پیروز باشید
captcha