تلاوت «محمدحسن موحدی» در محفل قرآنی حسینیه هدایت
کد خبر: 3815126
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

تلاوت «محمدحسن موحدی» در محفل قرآنی حسینیه هدایت

گروه جلسات و محافل ــ برنامه محافل قرآنی حسینیه هدایت تهران امشب و فرداشب هفتم و هشتم خردادماه با حضور دو قاری ممتاز و بین‌المللی پیگیری می‌شود.

تلاوت «محمدحسن موحدی» در محفل قرآنی حسینیه هدایت

به گزارش ایکنا؛ اسامی قاریان ممتاز و بین‌المللی محافل انس با قرآن سه‌شنبه و چهارشنبه، هفتم و هشتم خردادماه حسینیه هدایت تهران اعلام شد.
بر همین اساس در این محفل نورانی، امشب، محمدحسن موحدی، دارنده رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان و فرداشب حسن ابراهیم‌آبادی، مدرس و قاری قرآن به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند.
این محافل که تا ۲۵ ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، هر روز با آموزش نکات تجویدی از سوی حسن ابراهیم‌آبادی، مدرس قرآن و اجرای مهدی قبادی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد انصاریان همراه است.
برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی و اقامه نماز جماعت و ضیافت افطاری ویژه حاضران در جلسه از دیگر برنامه‌های جانبی این محافل قرآنی است.
تاکنون قاریانی همچون احمد ابوالقاسمی، حمیدرضا احمدی‌وفا، امین پویا، مهدی عادلی، محمد بهرامی(قاری روشندل)، سیدجواد حسینی، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای، مجید جدیدی و علیرضا سبحانی در این محافل به تلاوت پرداخته‌اند.
همچنین اجرای برنامه توسط قاریان و حافظان نوجوان و نیز گروه‌های تواشیح یاسین و قدر از دیگر برنامه‌های محافل قرآنی ایام ماه مبارک رمضان در حسینیه هدایت تهران بوده است.
یادآور می‌شود، حسینیه هدایت تهران در میدان قیام، خیابان ری، کوچه رقیب‌دوست قرار دارد و حضور در این مراسم برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام 

captcha