روز جهانی قدس؛ رویدادی مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی
کد خبر: 3815167
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

روز جهانی قدس؛ رویدادی مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار سیاهکل با بیان اینکه روز جهانی قدس از جمله رویدادی مهم و تأثیرگذار تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد:‌ روز جهانی قدس همواره مورد توجه شبکه‌های فرامرزی و رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمود صوفی، فرماندار شهرستان سیاهکل امروز،‌ 7 خردادماه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در شهرستان، شب‌های پرفضیلت قدر را اوقات ارزشمندی برای زدودن زنگار گناه و معصیت از قلب انسان دانست و اظهار کرد: این ایام فرصتی برای گشوده شدن در‌ب‌های رحمت و بخشودگی به روی انسان است.

وی روز قدس را نشانی از حماسه مردم انقلابی ایران در حمایت از مظلومان دانست و افزود: مردم مؤمن و انقلابی ایران و همه آزادی‌خواهان و طلح‌طلبان عالم در روز قدس از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین حمایت و جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم می‌کنند.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه روز جهانی قدس از جمله رویدادی مهم و تاثیرگذار تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد:‌ روز جهانی قدس همواره مورد توجه شبکه‌های فرامرزی و رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد.

صوفی ادامه داد: همانگونه که در ایام هشت‌سال دفاع مقدس و اوج موشک‌باران مردم ایران در راهپیمایی روز قدس می‌کردند، قطعاً در مراسم امسال نیز با حضوری باشکوه و دشمن‌شکن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

وی به توطئه‌های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکا از طریق رسانه‌های وابسته به خود اعلام کرده بود مردم ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلابشان را نخواهند دید، اما حضور حماسی، آگاهانه، با بصیرت و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب شد دشمنان آن نقشه شوم را با خود به گور ببرند.

صوفی اضافه کرد‌: در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز مردم ایران اسلامی توطئه‌های استکبار جهانی و رسانه‌های وابسته به آن را بیش از پیش خنثی می‌کنند.

وی تأثیرپذیری افکار عمومی جهان از رسانه‌های مدرن مجازی و غیر مجازی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های معاند با بیش از 57 شبکه مستقیم فارسی‌زبان اقدام به انحراف افکار عمومی می‌کنند و با پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه به‌دنبال ایجاد التهاب هستند.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان تأثیری در استکبارستیزی مردم ایران ندارد، گفت: در روز جهانی قدس بار دیگر مردم ایران اسلامی و به‌ویژه مردم شهرستان سیاهکل با حضور گسترده خود در راهپیمایی دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد و لذا انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و متولی برگزاری این مراسم با یک برنامه‌ریزی درست و منسجم زمینه حضور مردم روزه‌دار را در این مراسم فراهم کنند.

انتهای پیام

captcha