جشنواره ملی «پلیس در تراز انقلاب اسلامی» ‌برگزار می‌شود
کد خبر: 3815201
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
در چهارمحال و بختیاری؛

جشنواره ملی «پلیس در تراز انقلاب اسلامی» ‌برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور جشنواره ملی «پلیس در تراز انقلاب اسلامی» در این استان برگزار می‌شود.

سرهنگ دوم سید‌خلیل غفاری، معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، از برگزاری جشنواره ملی «پلیس در تراز انقلاب اسلامی» در این استان خبر داد و گفت:  همزمان با سراسر کشور این جشنواره ملی در چهارمحال و بختیاری نیز برگزار می‌شود از آنجایی که این برنامه ملی است؛ لذا دستورات و زمان اجرایی آن نیز با سراسر کشور یکسان و هماهنگ است.

موضوع‌های جشنواره
وی به موضوع‌های جشنواره اشاره کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در سراسر کشور در موضوعاتی از قبیل شعر، نقاشی، سرود، فیلم کوتاه، پویا‌نمایی، مقاله، عکس، پوستر و خاطره در موضاعاتی از جمله پلیس مومن و خدامحور، پلیس متشرع و متعبد، پلیس ولایی و انقلابی، پلیس مجاهد و مدافع ارزش‌ها، پلیس تکلیف‌گرا و ساده‌زیست، پلیس عفیف و غیور، پلیس مهربان و رئوف، پلیس امنیت آفرین و دشمن‌شناس، پلیس خدمتگزار و مردم یار، پلیس بصیر و حکیم، پلیس مقتدر و شجاع، پلیس قانونمند و با انصاف، پلیس حرفه‌ای و تحول‌گرا و پلیس امین و پاکدست با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نحوه ارسال آثار
سرهنگ غفاری با بیان اینکه آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهند شد، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان برای ارسال آثار خود می‌توانند از طریق یکی از راه‌های زیر اقدام کنند.

ارسال پستی آثار به صندوق پستی 619-15745 دبیرخانه جشنواره

ارسال آثار از طریق پست الکترونیک جشنواره Publicrelations.saas@police.ir

ارسال آثار از طریق پیام رسان سروش به شماره 09035253769

معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان باید دقت کنند که در صورت نقص در هر یک از موارد اعلامی زیر، آثار به بخش نهایی جشنواره راه نخواهد یافت.

نام و نام خانوادگی، استان و شهر محل سکونت، شماره تلفن ثابت به همراه کد، شماره تلفن همراه،  شماره ملی، تعداد آثار ارسالی، همچنین  آثار ارسالی می‌بایست با عنوان‌های اصلی جشنواره ارسال شوند و ارسال بدون عنوان، فاقد ارزیابی است.

شرایط و مقررات ارسال آثار و بخش‌های جشنواره
وی به شرایط و مقررات ارسال آثار و بخش‌های جشنواره اشاره کرد و گفت: برای ارسال هر یک از آثار مقرراتی است که باید حتماً رعایت شود که چند نمونه از آن‌ها به شرح زیر است و دوستان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پست الکترونیکی جشنواره به نشانی pubiicrelations.saas@police.ir و یا نشانی اینترنتی saas.police.ir مراجعه کنند.

عکس
1- مسابقه صرفاً به‌صورت «تک‌عکس» برگزار می‌شود.

2- هر عکاس می‌تواند حداكثر 10 تک‌عکس رنگی و یا سیاه و سفید را به اين مسابقه ارسال کند.

3- ارسال عکس‌هایی که با تلفن‌همراه گرفته شده باشند نیز بلامانع است. به شرط آنکه از قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ برخوردار باشند.

4- عکس‌ها الزاماً می‌بایست دارای «عنوان» باشند و استفاده از واژه «بدون عنوان»  قابل قبول نیست و عکس‌های فاقد عنوان در مسابقه شرکت داده نمی‌شود و ...

پوستر
1- شرکت برای همه هنرمندان آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند. آثار باید در ابعاد 70*50 با کیفیت 300dpi و در قالب jpg ارسال شود.

2- چنانچه طرح پیشنهادی از منبع و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده باشد در این خصوص توضیح کامل ارائه شود.

مقاله
هر شخص فقط می‌تواند تنها یک مقاله ارسال کند و مقالات بايد حاصل تحقیق و پژوهش اصيل نویسنده آن و به زبان فارسی باشد،  مقالات ارسالی نباید قبلا در مجله‌های علمی یا کتابی چاپ شده باشد. مقالات باید در یکی از محورهای تعیین شده نگاشته شوند. مقالات ارسالی باید به صورت فردی نوشته شده باشند یعنی هر مقاله فقط می‌بایست  یک نویسنده داشته باشد.

نقاشی
1- تکنیک و شیوه ارائه اثر، آزاد است.

2- آثار نقاشی‌ها حداقل اندازۀ اثر، 50×70 سانتیمتر و حداکثر 200×200 سانتیمتر است

3-  شرکت برای عموم هنرمندان آزاد است (از سنین ۱۶ سال به بالا)

سرهنگ دوم غفاری در پایان آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره را 30 مردادماه اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha