استکبارستیزی جوهره انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3815253
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

استکبارستیزی جوهره انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی ــ فرماندار رشت با بیان اینکه محکومیت رفتارهای اشغالگری و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی امروز جهانی شده است، خاطرنشان کرد: ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی جوهره انقلاب اسلامی است، همچنین رهایی ملت فلسطین از سلطه صهیونیسم و آزادی قدس از آرمان های بلند ملت بزرگ ماست.

به گزارش ایکنا از گیلان، میرشمس مؤمنی‌زاده، فرماندار رشت امروز، 7 خرداد ماه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و پانزدهم خرداد که در فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در سالجاری با توجه به شرایط داخلی، بین المللی و فشارهای ظالمانه و تحریم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است، بنابراین باید تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم راهپیمایی این روز پیش بینی شود.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف انقلاب افزود: مردم ما از مرد و زن، پیر و جوان، اقشار و طبقات مختلف فعالانه و باشکوهی بیشتر از همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، این پیام را به دنیا اعلام می کنند که علیرغم همه سختی ها مانند همیشه پای اهداف و آرمان های بنیادین خود ایستاده اند.
 
مؤمنی زاده با بیان اینکه محکومیت رفتارهای اشغالگری و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی امروز جهانی شده است، خاطرنشان کرد: ظلم ستیزی و استکبار ستیزی جوهره انقلاب اسلامی است، همچنین رهایی ملت فلسطین از سلطه صهیونیسم و آزادی قدس از آرمان های بلند ملت بزرگ ماست.
 
وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، وظیفه ای ملی و شرعی است، گفت: دشمنان به دنبال عادی سازی مفاهیم و ارزش هایی چون قدس و فلسطین هستند تا مسلمانان به مرور این تجاوز غاصبانه را که خلاف معاهدات بین المللی است، فراموش کنند.
 
فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: رفتارهای استکبار جهانی نشان داده که همواره در پی ضربه زدن به پیکره جهان اسلام است و امروز بیشتر از هر زمان دیگری کشورهای مسلمان باید در کنار یکدیگر برای حفظ هویت و منافع مشترک خود قرار گیرند.
 
انتهای پیام
captcha