ویرایش جدید کتاب و نرم‌افزار مناسک همراه منتشر شد
کد خبر: 3815305
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

ویرایش جدید کتاب و نرم‌افزار مناسک همراه منتشر شد

گروه فناوری اطلاعات ــ همزمان با فراگیر شدن آموزش‌های زائران حج تمتع 98، جدیدترین نسخه کتاب و نرم‌افزار مناسک همراه منتشر شد.

کتاب و نرم افزار مناسک همراه با ویرایش جدید منتشر شدبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، کتاب مناسک همراه شامل گزیده‌ای از مناسک مبتلابه عمره و حج است که جدیدترین نسخه آن را پژوهشکده حج و زیارت وابسته به نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت منتشر کرده و در اختیار روحانیان کاروان های حج و عمره و زائران بیت‌الله‌الحرام قرار داده است.

در جدیدترین نسخه کتاب مناسک همراه، فتاوای 15 تن از مراجع عظام تقلید، آیات عظام: امام خمینی(ره)، بهجت، تبریزی، خویی، فاضل‌لنکرانی، گلپایگانی، جوادی‌آملی، شبیری‌زنجانی، سبحانی، سیستانی، صافی‌گلپایگانی، مقام معظم رهبری، مکارم شیرازی، نوری همدانی و وحید خراسانی به چشم می‌خورد.

این کتاب در 12 فصل احرام، طواف، نماز طواف، سعی، احکام بین عمره تمتع و حج تمتع، وقوفین، اعمال منا در روز عید قربان و رمی جمرات سه گانه، اعمال مکه، بیتوته در منا، طواف نساء، نیابت و مسائل متفرقه تدوین شده است.

یادآوری می‌شود، نرم‌افزار ویژه تلفن همراه کتاب مناسک همراه را می‌توانید از پایگاه http://hajj.ir/fa/93607 دریافت کنید، همچنین امکان دریافت نرم‌افزار کاروان مجازی حج نیز در http://hajj.ir/fa/93589 فراهم شده است.

انتهای پیام

captcha