لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم
کد خبر: 3815321
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم

گروه فرهنگی ــ مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قم گفت: برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی با رویکرد محله محوری و مسجد محوری دنبال می‌شود و با بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ترویج نشاط و امید و گسترش مسائل فرهنگی به جامعه تلاش خواهیم کرد.

بهره گیری از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد قم / ایجاد برنامه های ورزشی برای بانوان با محور مساجدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری، مهدی مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ورزشی این سازمان گفت: تلاش ما بر گسترش روحیه نشاط اجتماعی و ورزشی در جامعه است و از این رو با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم‌کرد.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد: توجه ویژه به گسترش روحیه نشاط در میان بانوان استان، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم است که در این زمینه نیز در سال گذشته برنامه‌هایی اجرا و برای سال جاری نیز اقداماتی را در دستور کار خواهیم داشت.

وی افزود: برنامه‌های سازمان با رویکرد محله محوری و مسجد محوری دنبال می‌شود و با بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ترویج نشاط و امید و گسترش مسائل فرهنگی به جامعه تلاش خواهیم کرد.

مقیمی اظهار کرد: در سال جاری در ده بوستان شهری ورزش همگانی ویژه بانوان دایر می‌شود و با توجه به اهمیت شاخص‌های مذهبی و فرهنگی، این مسائل نیز به صورت کامل رعایت خواهد شد.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: کمبودها و خلاهای بسیاری از نظر فرهنگی، هنری، ورزشی در شهر قم احساس می‌شود که با رویکرد، گسترش مباحث نشاط شهروندی، به این امر توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha