روحیه شهادت و ایثارگری در تمام ابعاد زندگی مردم جاری است
کد خبر: 3815360
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

روحیه شهادت و ایثارگری در تمام ابعاد زندگی مردم جاری است

گروه فرهنگی ــ استاندار یزد گفت: امروز پس از سی سال از پایان جنگ هشت‌ساله، روحیه شهادت و ایثارگری در تمام ابعاد زندگی مردم جاری است و باعث شده آن دوران پرافتخار را فراموش نکنیم.

روحیه شهادت و ایثارگری در تمام ابعاد زندگی مردم جاری استبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد شب گذشته، 6 خردادماه در یادواره پنجاه و هفت شهید روستای طزرجان شهرستان تفت با تقدیر از همه افرادی که در راه زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا فعالیت می‌کنند اظهار کرد: وجود روحیه مقاومت و ایثارگری در مردم ایران و مقابله با دشمنان نظام به برکت برگزاری همین یادواره‌های شهدا است.
استاندار یزد بیان کرد: امروز پس از سی سال از پایان جنگ هشت‌ساله، روحیه شهادت و ایثارگری در تمام ابعاد زندگی مردم جاری است و باعث شده آن دوران پرافتخار را فراموش نکنیم و برگزاری این‌گونه رویدادها، در حفظ این روحیه نقش مؤثری داشته است.
طالبی تصریح کرد: در شرایط کنونی و با افزایش دشمنی‌ها نسبت به‌ نظام و انقلاب، دشمنان نظام منتظر ضعف و سستی هستند تا ضربه را به پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نمایند اما مردم با وجود همه مسائل و مشکلات، با رشادت و ایثارگری در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و مدافع نظام و دولت هستند و درراه حفظ و گسترش ارزش‌های انقلابی و دینی قدم برمی‌دارند.
استاندار یزد تأکید کرد: امیدواریم هر یک از ما در جایگاه‌های مختلف پاسدار خون شهدا و راه پرفراز و نشیبی که با سختی‌های زیاد باعث بالندگی در نظام شده است باشیم.
انتهای پیام

captcha