فرهنگ ایثار و شهادت عامل پایداری مردم در شرایط سخت است
کد خبر: 3815361
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

فرهنگ ایثار و شهادت عامل پایداری مردم در شرایط سخت است

گروه فرهنگی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد با اشاره به‌ ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت عامل پایداری مردم در شرایط سخت است.

فرهنگ ایثار و شهادت عامل پایداری مردم در شرایط سخت استبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد 7 خردادماه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با اشاره به‌ ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت عامل پایداری مردم در شرایط سخت است.
آیت‌الله ناصری بیان ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: در این زمینه باید هماهنگی‌های لازم صورت گیرد که خاطرات ایثارگران به صورتی که بوده و هست در اختیار نسل جوان قرار گیرد و جلوی به فراموشی سپرده شدن آن و یا انحراف از واقعیتش گرفته شود.
وی اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس دوران بسیار مهمی است که همه نسل‌ها باید نسبت به آن اطلاعات و آشنایی کافی و کاملی داشته باشند و نباید بگذاریم این دوران از جوانان پنهان بماند.
ناصری یزدی از همه مسئولان خواست در راستای حفظ اهداف و آرمان‌های شهدا تلاش کنند و بیان کرد: در این زمینه باید تمام تلاش خود را به کاربندیم که نگذاریم دشمن به اهداف خودش دست پیدا کند و با فعالیت‌های تبیینی و گفتمانی، زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را فراهم کنیم.

انتهای پیام

captcha