آمادگی بهزیستی البرز برای دریافت فطریه
کد خبر: 3815499
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

آمادگی بهزیستی البرز برای دریافت فطریه

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بهزیستی البرز ضمن دعوت از تمامی اقشار جامعه برای کمک به اهداف بهزیستی از آمادگی برای دریافت فطریه شهروندان البرزی خبر داد.

آمادگی بهزیستی البرز برای دریافت فطریه

اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن دعوت از تمامی اقشار جامعه برای کمک به اهداف بهزیستی به پرداخت زکات فطریه اشاره و اظهار کرد: براساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زكات اموال و زكات فطره خود را به سازمان بهزیستی که متولی افراد دارای معلولیت، کودکان و زنان بی‌سرپرست و آسیب‌دیدگان اجتماعی است، پرداخت كنند.
وی با اشاره به شیوه‌های دریافت فطریه از سوی بهزیستی، افزود: حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی به شماره ۲۱۶۳۴۵۵۸۰۵۰۰۶ بانک کشاورزی و شماره کارت ۲۷۱۶-۰۰۰۵-۷۰۷۰-۶۰۳۷ بانک کشاورزی آماده دریافت کمک‌های مردمی به بهزیستی استان البرز است.
مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به سامانه پرداخت آنلاین بهزیستی البرز گفت: این سامانه امکان دریافت هدایا، نذورات و كفارات از طریق كارت‌های عضو شتاب، زمینه مشاركت هموطنان را در كمك‌رسانی به مددجویان مراكز بهزیستی فراهم ساخته‌ است.
حیدری تصریح کرد: دارندگان کارت‌های بانک‌های عضو شتاب با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی البرز و وارد کردن اطلاعات مورد نظر به صورت آنلاین می‌توانند مبلغ فطریه و کفاره، نذورات و کمک‌های نقدی خود را برای صرف در امور خیریه بهزیستی پرداخت کنند.
وی بیان کرد: در این پرداخت مبلغ فطریه و کفاره سال با توجه به تعداد خانوار محاسبه و به تفکیک در بانک اطلاعات پرداختی ذخیره می‌شود تا با در نظر گرفتن هدف خیّر هزینه شود.
مدیرکل بهزیستی البرز گفت: تمامی پرداخت‌ها از طریق این سامانه با دادن شماره رهگیری قابل پیگیری است و مردم می‌توانند با تکمیل فرم‌های این بخش، مبلغ اهدایی خود را برای مصرف خاص تعیین کنند تا فقط در همان مورد هزینه شود.
انتهای پیام

captcha