همایش «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3815502
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

همایش «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری همایش بزرگ «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» در روز پنج‌شنبه، ۹ خردادماه خبر داد.

همایش «سبک زندگی ایرانی- اسلامی» در زنجان برگزار می‌شودنورالله صفی‌لو، مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: همایش بزرگ «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» از سری برنامه‌های پنجمین جشن رمضان، پنجشنبه 9 خردادماه در زنجان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این همایش از ساعت 14:30 در دارالقرآن کریم زنجان آغاز می‌شود، ابراز کرد: سعید عزیزی، استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم روانشناسی سخنران این همایش خواهد بود.
مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: این همایش با محوریت تربیت موفق فرزند و همسرداری موفق برگزار و در پایان به سؤالات حاضرین پاسخ داده می‌شود.
وی نقش ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم خواند و گفت: باید محورهای درست تربیتی در خانواده‌ها نهادینه شود تا خانواده به عنوان کوچکترین پایگاه اجتماعی، سازنده فرهنگی غنی باشد.
انتهای پیام
captcha