اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در هرمزگان
کد خبر: 3815517
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در هرمزگان

گروه سیاسی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه هرمزگان در شهرها، روستاها، بخش‌ها، بنادر و جزایر این استان برگزار می‌شود.

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان چهارشنبه، ۸ خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس ساعت ۱۱ صبح از بوستان شهید دباغیان (پارک شهر) تا مسجد جامع بندرعباس، محل برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.
وی افزود: راهپیمایی روز قدس در شهرستان رودان ساعت ۱۲ ظهر از میدان امام تا مسجدجامع، در شهرستان میناب ساعت ۱۱ صبح از چهار راه بسیج تا مسجد امام خمینی‌(ره)، در شهرستان سیریک بعد از نمازجمعه از مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا مسجد جامع فکری، در شهرستان جاسک ساعت ۱۱ صبح از میدان امام به سمت گلزار شهدا، برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: مردم روزه‌دار در شهر سردشت بشاگرد ساعت ۱۱ صبح از میدان ولایت تا مسجد جامع و در بندرخمیر ساعت ۱۱:۳۰ از چهارراه شهرداری تا مسجد علی بن ابیطالب، راهپیمایی می‌کنند.
وی اضافه کرد: این راهپیمایی در بستک بعد از نماز جمعه از مسجد جامع شهر بستک تا هتل جهانگیریه، در پارسیان بعد از نماز جمعه از مصلی تا میدان ولیعصر و در بندرلنگه بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا دفتر امام جمعه خواهد بود.
ارجمند ابراز کرد: مسیر راهپیمایی بزرگداشت روز قدس در شهر حاجی‌آباد ساعت ۱۱ صبح از میدان ولایت تا مسجد جامع، در شهر قشم ساعت ۹ صبح از مصلای امام علی(ع) و مسجد جامع به سمت امامزاده سید مظفر‌(ع)، برگزاری راهپیمایی در جزیره هرمز ساعت ۱۱ و ۳۰ از میدان بسیج تا مسجد ابوالفضل و در شهر بوموسی ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح از اداره تبلیغات اسلامی تا مسجد جامع امام حسن مجتبی‌(ع) اعلام شده است.
وی اضافه کرد: خروش مردم ولایتمدار هرمزگان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس در بخش‌های استان نیز طنین انداز می‌شود.
این مقام مسئول عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس در بخش جغین ساعت ۹ صبح از حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی‌(ع) تا مسجد بعثت سرخدان، در بخش رودخانه بعد از نماز جمعه از میعادگاه نماز جمعه تا میدان شهدای گمنام، در بخش سندرک ساعت ۹ صبح از مقابل کتابخانه امام علی (ع) تا مسجد جامع، در تازیان بالا ساعت ۹ صبح از سه راهی کوه گنو تا گلزار شهدا، در بخش گوهران ساعت ۹ صبح از روبروی مجتمع بهزیستی تا مسجد صاحب الزمان، و در بخش گافر و پارامون ساعت ۹ صبح از بخشداری تا مجتمع رضوی و بخش احمدی ساعت ۱۱:۳۰ از یادمان شهدای گمنام تا مسجد ابولفضل (ع) میعادگاه نماز جمعه و در بخش توکهور و هشتنبدی از ساعت ۱۱:۳۰ از بخشداری توکهور تامسجد جامع هشتنبدی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: مسیر این راهپیمایی در شهر جناح بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا سه راه مسجد جامع، در بندر چارک بعد از نماز جمعه از مسجد جامع اهل سنت تا مجتمع فرهنگی، ولی عصر و در بخش مهران بندرلنگه نیز بعد از نماز جمعه از مسجد جامع اهل سنت شهر لمزان تا بلوار جمهوری اسلامی تعیین شده است.
ارجمند در پایان گفت: این راهپیمایی در بخش تیرور ساعت ۹ صبح از روبروی شهرداری قدیم تا حسینیه مرکزی، بخش بندرزک ساعت ۱۱ از میدان امام حسین تا مسجد جامع، در بخش قلعه قاضی بعد از نماز از مسجد جامع تا بانک ملت، بخش تخت ساعت ۹ صبح از دبیرستان امام صادق تا مسجد فاطمیه، در بخش فین بعد از نماز از مسجد ابوالفضل‌(ع) تا میدان معلم، در بخش بیکاه ساعت ۹ صبح از مقابل ساختمان بخشداری تا مسجد پاکوه و در بخش شمیل ساعت ۱۱ از مدرسه رازی تا مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) برگزار می‌شود.

captcha