خدمت به خانواده شهدا؛ حرکت در مسیر استحکام انقلاب
کد خبر: 3815528
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

خدمت به خانواده شهدا؛ حرکت در مسیر استحکام انقلاب

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت به خانواده شهدا حرکت در مسیر استحکام انقلاب است و همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق این امر مهم تلاش کنیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در ملاقات عمومی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر که صبح امروز، هشتم خردادماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، با اشاره به اینکه پیام شهدا خدمت بی منت به مردم است، افزود: همه ما باید از شهدا درس بگیریم و با همه توان به یادگاران دفاع مقدس خدمت و از نظام اسلامی و ولایت‌فقیه حمایت کنیم.

وی افزود: خدمت به خانواده شهدا حرکت در مسیر استحکام انقلاب است و همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق این امر مهم تلاش کنیم.

نجفی بیان کرد: علی‌رغم همه دسیسه‌ها و شیطنت‌هایی که در فرامرزهای کشور و خون‌ریزی‌هایی که در کشورهای همسایه شاهدیم، به‌‌واسطه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، وجود ولایت‌فقیه به‌عنوان استوانه نظام، به یمن پشتوانه بزرگ ملت و تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی و نثار خون شهدای عزیزمان، امنیت ایران زبانزد خاص و عام است.

مدیرکل بنیاد استان تصریح کرد: شهدا راه و رسم انقلابی بودن را به ما آموختند و آنچه امروز مهم است اینکه به سیره شهدا عمل کنیم تا انقلاب به سرمنزل مقصود برسد.

انتهای پیام

captcha