گسترش فضای مجازی سطح مطالعه را کاهش داده است
کد خبر: 3815543
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

گسترش فضای مجازی سطح مطالعه را کاهش داده است

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر با توجه به گسترش فضاهای مجازی میزان مطالعه کتاب کاهش یافته است.

گسترش فضای مجازی سطح مطالعه را کاهش داده استبه گزارش ایکنا از اردبیل، ارژنگ عزیزی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل، روز گذشته، هفتم خردادماه‌ در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار کرد: تربیت نسل کتابخوان در آینده نیازمند افزایش میزان مطالعه زنان است و بر همین اساس مسئولان استان برای افزایش میزان و ساعات مطالعه  بین بانوان کارمند تاکید ویژه دارند.

وی با تأکید بر گرایش همه اقشار و به ویژه بانوان به مطالعه کتاب خاطرنشان کرد: مطالعه کتاب باید در بین نوجوانان و جوانان به عادت تبدیل شود تا نسلی آگاه و عالم جامعه را اداره کنند.

‌سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل بیان کرد: مطالعه نتایج مثبتی چون تقویت حافظه، افزایش آرامش، کاهش استرس و افزایش اطلاعات فردی را به دنبال دارد.

عزیزی توجه به مطالعه کتاب‌های علمی و اعتقادی را از جمله ضرورت‌ها برای اعضای جامعه اسلامی دانست و برگزاری مسابقات کتابخوانی در این خصوص را مشوقی مناسب برای گسترش این فرهنگ در جامعه عنوان کرد.

در این جلسه مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی بین بانوان با موضوع خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج کتابخوانی در بین بانوان دانست.

فریبا محمدلو افزود: همچنین ترویج الگوی زندگی دینی و اسلامی از دیگر اهداف برگزاری مسابقه کتابخوانی بود.

در این جلسه از 40 نفر از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی که در مسابقات کتابخوانی شرکت کرده بودند و همچنین پنج نفر از اعضای فعال در امر ترویج نماز نیز تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha