راهپیمایی روز قدس حمایت از جبهه مقاومت در مقابل طرح معامله بزرگ قرن است
کد خبر: 3815556
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

راهپیمایی روز قدس حمایت از جبهه مقاومت در مقابل طرح معامله بزرگ قرن است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس ستاد اقامه نماز البرز با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس حمایت از جبهه مقاومت در مقابل طرح معامله بزرگ قرن است، گفت: در این راهپیمایی ملت ایران همچون سال‌های گذشته، توطئه‌های استکبارجهانی را خنثی می‌کنند.

راهپیمایی روز قدس حمایت از جبهه مقاومت در مقابل طرح معامله بزرگ قرن است

سیدعلی اکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، روز قدس را نشانی از حماسه مردم انقلابی ایران در حمایت از مظلومان دانست و اظهار کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران و همه آزادی‌خواهان و طلح‌طلبان عالم در روز قدس از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین حمایت و جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم می‌کنند.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس از جمله رویدادی مهم و تأثیرگذار تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد:‌ روز جهانی قدس همواره مورد توجه شبکه‌های فرامرزی و رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد.
این مسئول بیان کرد: همانگونه که در ایام هشت‌سال دفاع مقدس و اوج موشک‌باران مردم ایران در راهپیمایی روز قدس می‌کردند، قطعاً در مراسم امسال نیز با حضوری باشکوه و دشمن‌شکن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.
وی به توطئه‌های استکبارجهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکا از طریق رسانه‌های وابسته به خود اعلام کرده بود مردم ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلابشان را نخواهند دید، اما حضور حماسی، آگاهانه، با بصیرت و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شد دشمنان آن نقشه شوم را با خود به گور ببرند.
موسوی با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس حمایت از جبهه مقاومت در مقابل طرح معامله بزرگ قرن است، اضافه کرد‌: در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز مردم ایران اسلامی توطئه‌های استکبارجهانی و رسانه‌های وابسته به آن را بیش از پیش خنثی می‌کنند.
وی تأثیرپذیری افکارعمومی جهان از رسانه‌های مدرن مجازی و غیر مجازی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های معاند با بیش از ۵۷ شبکه مستقیم فارسی‌زبان اقدام به انحراف افکار عمومی می‌کنند و با پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه به‌دنبال ایجاد التهاب هستند.
رئیس ستاد اقامه نماز البرز با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان تأثیری در استکبارستیزی مردم ایران ندارد، گفت: در روز جهانی قدس بار دیگر مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد و لذا انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و متولی برگزاری این مراسم با یک برنامه‌ریزی درست و منسجم زمینه حضور مردم روزه‌دار را در این مراسم فراهم کنند.
وی در پایان با تاکید براینکه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، وظیفه ای ملی و شرعی است، گفت: دشمنان به دنبال عادی‌سازی مفاهیم و ارزش‌هایی چون قدس و فلسطین هستند تا مسلمانان به مرور این تجاوز غاصبانه را که خلاف معاهدات بین المللی است، فراموش کنند لذا امروز بیشتر از هر زمان دیگری کشورهای مسلمان باید در کنار یکدیگر برای حفظ هویت و منافع مشترک خود قرار گیرند و نقشه‌های دشمنان را باطل کنند.
انتهای پیام

captcha