تقدیر حداد عادل از اقدامات بانک صادرات در توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3815598
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

تقدیر حداد عادل از اقدامات بانک صادرات در توسعه فرهنگ قرآنی

گروه اقتصاد ــ غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از اقدامات بانک صادرات در حمایت از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌االمللی قرآن کریم تقدیر کرد.

تقدیر حداد عادل از اقدامات بانک صادرات در توسعه فرهنگ قرآنی

به گزارش ایکنا، در دیداری که بین غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و و امیر تبیانیان، معاون مدیریت شعب مرکز تهران بانک صادرات، برگزار شد. حداد عادل از از نحوه حمایت بانک صادرات در نمایشگاه جویا شده و از اقدامات این بانک در ترویج فرهنگ قرآن کریم تقدیر کردند.

حداد عادل در این دیدار گفت که منتظر بودند در نمایشگاه نورانی قرآن مشاهده کنند که بانک صادرات، فردی قرآنی را برای مدیریت این پروژه قرار داده و همینطور هم شده است.

در این دیدار حداد عادل دو جلد کلام الله مجید را با دست خط خودشان به امیر تبیانیان و همچنین حجت الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات هدیه دادند.

تبیانیان نیز در این دیدار، نحوه حمایت از رونق تولید در قالب طرح طراوت بانک صادرات با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را خدمت ایشان توضیح دادند.

یادآور می‌شود بانک صادرات ایران به عنوان حامی مالی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که از تاریخ 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای امام خمینی(ره) دایر بود، به ایفای نقش پرداخت و در اختتامیه این نمایشگاه نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha